یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۶:۰۱
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

رقابت فشرده بانوان حافظ کل قرآن در سومین روز مسابقات قرآن

به گزارش روز پنجشنبه فرهنگ سار از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اوقاف و امورخیریه، سومین روز مسابقات سراسری قرآن با رقابت ۱۴ حافظ کل قرآن برگزار شد. زینب محمدنژاد از آذربایجان غربی، زهرا محبی و هاجر نادعلیان از اصفهان، فاطمه شیرازی از تهران، فاطمه ابراهیمی از فارس، اعظم محمدی از هرمزگان، رویا فضائلی از خراسان […]



به گزارش روز پنجشنبه فرهنگ سار از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اوقاف و امورخیریه، سومین روز مسابقات سراسری قرآن با رقابت ۱۴ حافظ کل قرآن برگزار شد.

زینب محمدنژاد از آذربایجان غربی، زهرا محبی و هاجر نادعلیان از اصفهان، فاطمه شیرازی از تهران، فاطمه ابراهیمی از فارس، اعظم محمدی از هرمزگان، رویا فضائلی از خراسان رضوی، فاطمه پنبه دانه از خوزستان، زهرا سلطان پور از مازندران، سوگند رفیع زاده از گیلان، مجیده رضاپور از کرمان، فاطمه نظری از مازندران، نفیسه منصوری از اصفهان و سعیده سلطانی از تهران، حافظان کل قرآن بودند که در جایگاه حضور پیدا کردند و به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند.

در این دوره از مسابقات از هریک از حفاظ دو سوال ۱۵ سطری پرسیده شد و شرکت کنندگان در رشته حفظ کل قرآن کریم، دیروز (اول دی) با حضور در سازمان دارالقرآن الکریم به سوالات حفظ استقامتی پاسخ دادند.

چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا روز جمعه (سوم دی‌ماه) ادامه دارد، مراسم اختتامیه این مسابقات و تجلیل از نفرات برتر در همان روز برگزار می‌شود.  

منبع : ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × چهار =