پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۶:۵۵
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

رسانه آمریکایی: رفتار پسا انتخاباتی ترامپ، مهر تایید دوباره بر انتخاب بایدن ا ست

به گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار، ترامپ در ساعات گذشته توفانی از پیام های توئیتری درباره نتیجه انتخاباتی که وی بازنده آن بوده است،  به راه انداخته که اکثر آنها  از سوی این شبکه اجتماعی توئیتر به شدت تحت نظارت و ایجاد محدودیت قرار گرفته و  با  برچسب نادرست بودن این پیام ها همراه شده […]



به گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار، ترامپ در ساعات گذشته توفانی از پیام های توئیتری درباره نتیجه انتخاباتی که وی بازنده آن بوده است،  به راه انداخته که اکثر آنها  از سوی این شبکه اجتماعی توئیتر به شدت تحت نظارت و ایجاد محدودیت قرار گرفته و  با  برچسب نادرست بودن این پیام ها همراه شده است.

مستاجر کنونی کاخ سفید آخرین هفته های حضورش در این کاخ را سپری می کند، به دنبال آن است تا با ایجاد بی نظمی و هرج و مرج، نتیجه انتخابات را به چالش بکشد و حتی اگر لازم باشد، گروه های آشوبگر را به خیابان ها بکشاند.

استعفای  رئیس رسیدگی به جرائم انتخاباتی آمریکا 

فضای پسا انتخاباتی در آمریکا اکنون به گونه ای پیش می رود که شبکه تلویزیونی سی ان ان خبر از استعفای «ریچارد پیلگر»   (Richard Pilger) مسئول ارشد جرائم انتخاباتی در دستگاه قضایی آمریکا داد، وی در مخالفت به خواسته «ویلیام بار» وزیر دادگستری دولت ترامپ مبنی بر رسیدگی به بی نظمی های انتخاباتی پیش از آنکه نتیجه انتخابات مورد تایید قرار گیرد، استعفا داد.

ترامپ در شبکه اجتماعی توئیتر با حملات غیر مستقیم به برنده انتخابات یاست جمهوری آمریکا، با برچسب های هشدار دهنده توئیتر مواجه شد.

متهم کردن رسانه های آمریکایی به تقلب

ترامپ در بخشی دیگری از توفان توئیت های چند ساعته اخیر خود بر علیه رسانه های آمریکایی همچون «ای.بی.سی»، «ان.بی.سی» و «وال استریت ژورنال»، فاکس نیوز رسانه محبوب وی و دانشگاه «کوینیپیاک»حمله برد  و آنها متهم به ارائه آمار غلط آرای انتخاباتی و آرا نظرسنجی کرد.

متهم کردن نهاد دارویی آمریکا به مخفی کاری تهیه واکسن کرونا

ترامپ در ادامه رفتارهای پسا انتخاباتی خود به سازمان غذا و داروی آمریکا  حمله برد و در توئیتی مدعی شد که این سازمان به همراه دموکرات ها بر علیه وی دسیسه کرده و آماده بودن واکسن کرونا را درست پنج روز پس از انتخابات آمریکا اعلام کرده است.

ترامپ در یکی از توئیت های خود نوشت  چنانچه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا بود اکنون مردم آمریکا واکسن کرونا را نداشتند، ویروسی که همه گیری آنرا کارشناسان متوجه سو مدیریت مستقیم دونالد ترامپ می دانند و تاکنون بیش از ۱۰ میبلیون نفر به آن مبتلا بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر جان باخته اند.

سی ان ان: رفتارهای ترامپ مهر تاییدی بر انتخاب بایدن از سوی رای دهندگان آمریکایی بود

شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز درباره رفتارهای پسا انتخاباتی ترامپ روز سه شنبه گزارش داد: اکنون رفتارهایی که از ترامپ پس از برنده شدن جو بایدن شاهدیم نشانگر آن است که انتخاب بایدن کار درستی بوده است.

درهمین حال «سیندی مک کین» همسر متوفی جان مک کین سناتور سابق و تندرو جمهوریخواه نیز دراین باره به سی ان ان گفت: رفتار پسا انتخاباتی ترامپ تنها به تمامی ما آمریکایی ها نشان داد که رای ما در انتخاب جو بایدن معاون سابق رئیس جمهوری کار صحیحی بوده است.

سی ان ان که وی را یکی از اعضای دولت انتقالی بایدن معرفی کرد درادامه گزارش داد؛ سیندی مک کین نسبت به وعده بایدن در آرام ساختن جو ملتهب آمریکا که توسط بایدن بوجود آمده، عمل خواهد کرد.

با گذشت یک هفته از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اعلام انتخاب “جو بایدن” دمکرات به عنوان چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا از سوی رسانه های این کشور، روی دیگری از انحطاط سیاسی – اخلاقی در آمریکای به ظاهر متمدن نمایان شد.

رسانه های آمریکایی با اعلام نتیجه تقریبا نهایی انتخابات این کشور اعلام کردند که جو بایدن توانسته با کسب ۲۹۰ رأی الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رأی ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شود؛ هرچند هنوز منابع رسمی ذیربط در انتخابات آمریکا پیروزی بایدن را رسما اعلام نکرده‌اند، ولی با توجه به اعلام اکثر رسانه‌های این کشور، وی آرای لازم برای ورود به کاخ سفید را کسب کرده است، ولی در مقابل ترامپ با خشم تمام به اطلاعات منتشر شده درخصوص پیروزی بایدن واکنش نشان داده و آن را قبول نکرده است.

**۱۳۰۲**

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 + 17 =