جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸:۵۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

«توخل» با چلسی نخستین سه امتیاز را دشت کرد

به گزارش فرهنگ سار؛ این مربی آلمانی چلسی را چهارشنبه هفته گذشته برای بار اولین برابر ولورهمپتون هدایت کرد و مقابل این تیم به تساوی بدون گل دست یافت اما امروز درچارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره، تیم تحت هدایت او در دومین بازی توانست با نتیجه ۲ بر صفر برنلی را […]



به گزارش فرهنگ سار؛ این مربی آلمانی چلسی را چهارشنبه هفته گذشته برای بار اولین برابر ولورهمپتون هدایت کرد و مقابل این تیم به تساوی بدون گل دست یافت اما امروز درچارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره، تیم تحت هدایت او در دومین بازی توانست با نتیجه ۲ بر صفر برنلی را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

ناجیان توخل در این دیدار «سزار آزپلیکوتا» و «مارکو آلونسو» بودند که در دقایق ۴۰ و ۸۴ برای آبی پوشان لندنی گلزنی کرد و این پیروزی را برای تیمشان به ارمغان آوردند.

شاگردان توخل در این دیدار نیز همانند دیدار گذشته در مالکیت توپ برابر حریف خود تیم برتر میدان بودند. آنان امروز در ۷۲ درصد از زمان بازی بر توپ و میدان تسلط داشتند.

بیش از ۷۱۰ پاس را بین خود رد و بدل کردند. همچنین ۱۹ بار اقدام به شوت‌زنی کردند که ۸ شوت آنان در چارچوب دروازه برنلی بود.

چلسی با کسب این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

برنلی نیز که پنجمین شکست خود دراین فصل با ۲۲ امتیازی که ازدیدار های گذشته کسب کرده بود در جایگاه پانزدهم باقی ماند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 5 =