دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۷:۵۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

مشکل بزرگ فرهاد در روزی که نویدکیا هدیه گرفت

به گزارش فرهنگ سار، در شانزدهمین روز از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما خواهد شد که مصاحبه‌ها، گزارش‌ها و اخبار گوناگونی از ورزش ایران و جهان در داخل آن گنجانده شده است. با منتخبی از فعالیت امروز(دوشنبه) تحریریه ورزشی فرهنگ سار همراه باشید. نایب رییس فدراسیون: کرونا بهانه خوبی […]



به گزارش فرهنگ سار، در شانزدهمین روز از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما خواهد شد که مصاحبه‌ها، گزارش‌ها و اخبار گوناگونی از ورزش ایران و جهان در داخل آن گنجانده شده است. با منتخبی از فعالیت امروز(دوشنبه) تحریریه ورزشی فرهنگ سار همراه باشید.

نایب رییس فدراسیون: کرونا بهانه خوبی برای تعطیلی فوتبال زنان نیست

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال گفت: کرونا بهانه خوبی برای تعطیلی فوتبال زنان نیست و تلاش می‌کنیم تا هم به تقویم و نیز رنکینگ فیفا برگردیم. در این مسیر از مشاوره «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی هم بهره خواهیم برد. ادامه این مصاحبه را در اینجا مطالعه کنید.

سرپرست جدید تیم ملی: با امور مدیریتی بیگانه نیستم

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: در باشگاه راه‌آهن به عنوان قائم مقام فعالیت داشتم. در باشگاه استقلال و در زمان «کاظم اولیایی» معاون اجرایی بودم و در مجموع با کارهای مدیریتی بیگانه نیستم و آشنایی کامل دارم. اطلاعات تکمیلی را در اینجا ببینید.

از ترک زمین تا بازگشت دوباره بازیکنان والنسیا

دیدار تیم‌های کادیز و والنسیا در چارچوب رقابت‌های لالیگا به دلیل رفتار نژادپرستانه بازیکن کادیز و ترک زمین از سوی بازیکنان والنسیا با حاشیه‌هایی همراه بود. ادامه این گزارش در اینجا قابل دسترسی است.

چالشی جدی در استقلال؛ فرهاد و باتجربه‌های ناآماده

سه بازیکن باتجربه استقلال مقابل پیکان نمایش خوبی نداشتند و زنگ هشداری را برای مجیدی به صدا درآوردند و اگر تغییری در رویه موجود به وجود نیاورند، ممکن است در ادامه از لحاظ فنی به تیم آسیب بزنند. برای خواندن مشروح این گزارش روی اینجا کلیک کنید.

برتری گل‌گهر با درخشش شاکری؛ ماشین‌سازی در آستانه سقوط

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با درخشش مهاجم باتجربه خود در دیدار برابر ماشین‌سازی به برتری سه بر یک دست یافت. توضیحات تکمیلی را در اینجا بیابید.

بازگشت سپاهان به صدر؛ «محرم» هدیه سرخابی‌ها را در تهران تحویل گرفت

سپاهان از لغزش پرسپولیس و استقلال استفاده کرد و با شکست سایپا در تهران فاصله‌اش را با تیم‌های دوم و سوم جدول افزایش داد. ادامه خبر در اینجا قابل رویت است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت + هفده =