دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۱:۳۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

بازگشت «جهانبخش» به تمرینات برایتون و کنار گذاشته شدن ستاره ایرانی از الریان

به گزارش فرهنگ سار، در سیزدهمین روز از آبان‌ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید تا از اخبار مهم امروز مطلع شوید. رهایی جهانبخش از مصدومیت لژیونر فوتبال کشورمان با گذراندن دوره مصدومیتش به تمرینات تیم برایتون بازگشت. مشروح این خبر را در اینجا بخوانید. بهبودی «اینفانتینو» پس از ابتلا به […]



به گزارش فرهنگ سار، در سیزدهمین روز از آبان‌ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید تا از اخبار مهم امروز مطلع شوید.

رهایی جهانبخش از مصدومیت

لژیونر فوتبال کشورمان با گذراندن دوره مصدومیتش به تمرینات تیم برایتون بازگشت. مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

بهبودی «اینفانتینو» پس از ابتلا به کرونا

رییس فیفا که هفته گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده بود، حالا وضعیتش رو به بهبودی است و به گفته خود وضعیت بهتری دارد. متن کامل خبر در اینجا است.

پیوس: پرسپولیس با سایر تیم‌های ایران اختلاف زیادی دارد

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز هم با سایر تیم‌های ایران اختلاف زیادی دارد و همچنان تیم اول ایران خواهد بود. متن کامل این مصاحبه اختصاصی فرهنگ سار را در اینجا بخوانید.

«قائمی» از باشگاه الریان کنار گذاشته شد

باشگاه الریان قطر، والیبالیست کشورمان را به دلیل عملکرد ضعیفش کنار گذاشت. متن کامل این خبر را در اینجا مشاهده کنید.

نوری: «فکری» بهترین انتخاب برای استقلال بود

پیشکسوت استقلال گفت: بهترین انتخاب برای استقلال «محمود فکری» بود و حتما از چالش‌هایی که در این تیم برایش وجود دارد باخبر است. فکری در این مدت کارهای مثبتی انجام داده است و تعصب را به استقلال بازگردانده است. متن کامل این مصاحبه اختصاصی را در اینجا بخوانید.

با اعلام سرمربی زنیت، «آزمون» دیدار با لاتزیو را از دست داد

 سرمربی تیم فوتبال زنیت اعلام کرد که «سردار آزمون» به دلیل عدم آمادگی در دیدار این تیم با لاتزیو که در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت. مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

کومان صحبت‌های «ستین» در مورد مسی را رد کرد

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا صحبت‌های سرمربی پیشین این تیم را در خصوص «لیونل مسی» رد کرد. مشروح این خبر را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − پنج =