شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۵:۱۳
دسته بندی: هنری
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

بازگشایی سینماهای مشهد

فرهنگ سار/خراسان رضوی مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: سینماهای فعال مشهد پس از تعطیلی موقت به دلیل شیوع کرونا، از امروز دوباره بازگشایی شدند. احمدرضا بهبهانی در گفت‌وگو با فرهنگ سار در رابطه با وضعیت فعالیت سینماهای مشهد، اظهار کرد: از امروز قرار است که سینماهای مشهد، پس از تعطیلی موقتی که […]



فرهنگ سار/خراسان رضوی مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: سینماهای فعال مشهد پس از تعطیلی موقت به دلیل شیوع کرونا، از امروز دوباره بازگشایی شدند.

احمدرضا بهبهانی در گفت‌وگو با فرهنگ سار در رابطه با وضعیت فعالیت سینماهای مشهد، اظهار کرد: از امروز قرار است که سینماهای مشهد، پس از تعطیلی موقتی که به دلیل شیوع بیماری کرونا انجام شد، همراه با سینماهای سراسر کشور مجدداً فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شیوه‌نامه‌های بهداشتی گذشته، از ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌های سینما برای اکران فیلم‌ها استفاده خواهیم کرد و ضدعفونی سالن‌ها را هم در میان سانس‌ها انجام خواهیم داد، اما با توجه به شرایط فعلی بعید می‌دانم که مخاطب زیادی به سینماها بیاید و اصلاً بتوانیم حتی ۵درصد فروش داشته باشیم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تنها به دلیل اینکه چراغ سینماها به عنوان یک مکان فرهنگی خاموش نشود، فعالیت خود را از سر خواهیم گرفت، اما تعطیلی‌ موقتی که برای سینماها به وجود آمد باعث شد که مخاطبان سینماها ۱۰۰ درصد ریزش داشته باشند؛ چراکه اکنون اصلاً مخاطبان سینما نمی‌دانند که سینما بازگشایی شده یا تعطیل است که برای مشاهده فیلم مراجعه کنند.

بهبهانی تصریح کرد: امیدوارم که اطلاع‌رسانی مناسبی در رابطه با بازگشایی سینماها توسط رسانه‌ها انجام پذیرد تا مردم متوجه شوند که سینماها از امروز بازگشایی شده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آن به صورت کامل رعایت خواهد شد و می‌توانند با خیال راحت به سینما بیایند.

به گزارش فرهنگ سار، در هفته‌های گذشته با اوج‌گیری شیوع بیماری کرونا در شهر مشهد، همراه با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نیز یکشنبه، ۱۰ مرداد ماه، بر لزوم تعطیلی سالن‌های سینمایی تأکید کرده و نسبت به برخورد قانونی با متخلفان هشدار داده بود و بر این اساس سینماهای مشهد از روز چهارشنبه، ۱۳ مرداد ماه، درهای خود را به روی مخاطبان بسته بودند، اما پس از تعطیلی سراسری، سینماهای مشهد همراه با سینماهای سراسر کشور از امروز فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

9 − 6 =