دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۲:۰۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

اینفانتینو: قطر بهترین میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ را خواهد داشت

به گزارش روز شنبه فرهنگ سار از الرای قطر،  جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال اظهار کرد: ۲ سال قبل از برگزاری جام جهانی، قطر همه ورزشگاه‌ها را آماده کرد که این امر یک اتفاق بی‌سابقه در تاریخ برگزاری جام‌های جهانی بوده است. وی افزود: قطر بهترین جام جهانی را برگزار می‌کند و هواداران نیز […]



به گزارش روز شنبه فرهنگ سار از الرای قطر،  جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال اظهار کرد: ۲ سال قبل از برگزاری جام جهانی، قطر همه ورزشگاه‌ها را آماده کرد که این امر یک اتفاق بی‌سابقه در تاریخ برگزاری جام‌های جهانی بوده است.

وی افزود: قطر بهترین جام جهانی را برگزار می‌کند و هواداران نیز از این میزبانی لذت می‌برند. در جام جهانی قطر کرونا مشکلی بوجود نمی‌ آورد. با وجود بحران این بیماری این کشور اجازه حضور ۳۰ درصد از هواداران را داده است.

رییس فیفا عنوان کرد: در جام جهانی ۲۰۲۲ ظرفیت ورزشگاه ها پر می‌شود و محدودیتی نداریم. هیچ چیزی مهم تر از سلامت انسان ها نیست. سازمان بهداشت جهانی به خوبی همه چیز را در قطر زیر نظر دارد.

وی با اشاره اینکه از درخواست میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس خوشحال شدم، گفت: اسپانیا و پرتغال هم به میزبانی این رقابت بزرگ علاقه دارند. کشورهای بالکان و آمریکای جنوبی هم اعلام آمادگی کرده اند و باید ارزیابی کرد که میزبانی به چه کشورهای خواهد رسید.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید در چهار دیدار باقی‌مانده خود به مصاف تیم‌های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق برود. شاگردان دراگان اسکوچیچ فعلا با یک بازی کمتر نسبت به چهار تیم دیگر گروه با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای صعود نیاز به کسب حداکثر از دیدارهای پیش رو خواهد داشت و در صورت صحت داشتن این خبر، کار شاگردان «دراگان اسکوچیچ» برای صعود بیش از پیش گره خواهد خورد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × یک =