سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۱:۰۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

تراکتور چگونه به فینال رسید؟

به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال تراکتور تبریز فردا(پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد باید به مصاف استقلال برود تا تکلیف قهرمان جام حذفی در فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ مشخص شود. تی‌تی‌ها برای رسیدن به فینال مسیر بسیار راحتی را پیش روی خود داشتند و موفق شدند به ترتیب یک تیم از […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال تراکتور تبریز فردا(پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد باید به مصاف استقلال برود تا تکلیف قهرمان جام حذفی در فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ مشخص شود.

تی‌تی‌ها برای رسیدن به فینال مسیر بسیار راحتی را پیش روی خود داشتند و موفق شدند به ترتیب یک تیم از دسته دوم، ۲ تیم از دسته اول و یک تیم لیگ برتری را شکست دهند. در این راه آنها ۲ بازی اول را میهمان بودند و در ۲ بازی بعدی میزبانی را به عهده داشتند.

تراکتور ابتدا در همدان با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود پاس گذشت. اشکان دژاگه و محمدرضا آزادی در نیمه اول برای تیم تبریزی موفق به گلزنی شدند و تک گل تیم حریف از روی نقطه پنالتی و در نیمه دوم زده شد.

پرشورها در دومین گام به مصاف تیم لیگ یکی نود ارومیه رفتند و در ضربات پنالتی، برنده شدند. بازی در ۱۲۰ دقیقه یک بر یک شده بود و مسعود شجاعی زننده گل تیم تراکتور بود. نماینده تبریز با نتیجه هفت بر ۶ در پنالتی‌ها برنده شد.

سومین بازی تراکتور، جدال با مس کرمان بود. دیگر تیم لیگ یکی که نتوانست مقابل تراکتور قد علم کند و در همان نیمه اول کارش تمام شد. محمدرضا خانزاده(۳۲)، اشکان دژاگه(۴۲)، رضا اسدی(۴۴پنالتی) و سعید مهری(۷۷) گلزنان تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی بودند. تیم حریف هم توسط بهرام رشید فرخی یکی از گل‌ها را جبران کرد.

شاگردان ساکت الهامی سرانجام در مرحله نیمه‌نهایی میزبان اولین حریف لیگ برتری‌شان یعنی نفت مسجدسلیمان بودند. دیداری که در پایان با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید. سعید مهری در دقیقه ۴۷ تک گل بازی را وارد دروازه حبیب فرعباسی کرد. در این مسابقه رضا اسدی از زمین اخراج شد و بازی فینال را از دست داد.

در مجموع تراکتور در این فصل از جام حذفی یک کلین‌شیت داشت. این تیم هشت گل زد که ۶ گل در نیمه اول و ۲ گل در نیمه دوم بود. آنها در ۴۵ دقیقه نخست هیچ گلی نخوردند اما در نیمه راه سه بار دروازه‌شان باز شد. اشکان دژاگه و سعید مهری با ۲ گل، بهترین گلزنان تراکتور در این جام بوده‌اند. باید به این نکته هم اشاره کرد که تراکتور در این دوره تا به حال از هیچ تیمی در جریان بازی عقب نیفتاده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت + 11 =