شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳:۴۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

ال‌کلاسیکو تکلیف یکی از پست‌های ترکیب منتخب فرانس فوتبال را روشن کرد

به گزارش فرهنگ سار، «سرخیو راموس» که تنها بازیکن فعال در فهرست دفاع آخرهای حاضر در نامزدها است، برای به دست آوردن این جایگاه باید با «فرانکو بارزی»، «فرانتس بکن بائر»، «فابیو کاناوارو»، «مارسل دسایی»، «رونالد کومان»، «بابی مور»، «دنیل پاسارلا»، «ماتیاس سامر» و «گائتانو شیره‌آ» رقابت کند. برنده این نبرد با رای‌گیری که در تارنمای […]



به گزارش فرهنگ سار، «سرخیو راموس» که تنها بازیکن فعال در فهرست دفاع آخرهای حاضر در نامزدها است، برای به دست آوردن این جایگاه باید با «فرانکو بارزی»، «فرانتس بکن بائر»، «فابیو کاناوارو»، «مارسل دسایی»، «رونالد کومان»، «بابی مور»، «دنیل پاسارلا»، «ماتیاس سامر» و «گائتانو شیره‌آ» رقابت کند.

برنده این نبرد با رای‌گیری که در تارنمای فرانس فوتبال برگزار می شود، اعلام خواهد شد و در نهایت تیم رویایی توپ طلا معرفی می‌شود.

حقیقت این است که راموس در این پست محتمل‌ترین گزینه است؛ در واقع بدنبال نمایش درخشان مرد اسپانیایی در ال‌کلاسیکوی نیوکمپ که به تازگی با پیروزی سه بر یک کهکشانی‌ها همراه شد، فرانس فوتبال به طور مستقیم این پرسش را مطرح کرد که آیا ستاره ۳۴ ساله استحقاق این عنوان را دارد یا خیر.

در واقع، آنها یا راه اندازی یک نظرسنجی این پرسش را مطرح کردند که آیا «راموس را باید همین حالا بهترین دفاع آخر تاریخ بدانیم؟»

در حال حاضر مرد اسپانیایی با کسب ۶۰درصد آراء پیشتاز است.

فرانس فوتبال در زمان ارائه توضیحات در خصوص راموس نه تنها به کیفیت های وی اشاره کرده بلکه تاثیرگذاری وی را در تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال را مورد توجه قرار داد.

در این توضیحات آمده داست: آنچه بیش از هرچیز توجه را جلب می کند این است که این مدافع در هیچکدام از تیم‌هایی که در آن بازی کرده، تاثیر مشابهی نداشته است؛ موضوعی که وی را منحصربفرد می‌کند؛ تیم‌هایی که راموس در آنها حضور دارد با تیم‌هایی که از حضور وی بی‌نصیب هستند، دو روی کاملا متفاوت دارند؛ یکی برتری جویانه و رقابتی و دیگری با روحیه بلندپروازی و آرامش به مراتب کمتر.

بدنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهان، فرانس فوتبال تصمیم گرفت تا امسال از اهدای توپ طلا خودداری و به جای آن به انتخاب ترکیب منتخب تاریخ بسنده کند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 − چهار =