شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۴:۱۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

از مشکلات پرسپولیس تا نیازمندی‌های استقلال

به گزارش فرهنگ سار، در نوزدهمین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ شاهد اخبار زیادی پیرامون ورزش کشورمان نبودیم. با این وجود در این بسته همراه باشید تا عصاره‌ای از فعالیت تحریریه ورزشی فرهنگ سار در چهارشنبه تابستانی را تماشا کنید. رونالدو: نیازی ندارم خودم را اثبات کنم کاپیتان تیم ملی پرتغال، گفت: من اخبار را […]



به گزارش فرهنگ سار، در نوزدهمین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ شاهد اخبار زیادی پیرامون ورزش کشورمان نبودیم. با این وجود در این بسته همراه باشید تا عصاره‌ای از فعالیت تحریریه ورزشی فرهنگ سار در چهارشنبه تابستانی را تماشا کنید.

رونالدو: نیازی ندارم خودم را اثبات کنم

کاپیتان تیم ملی پرتغال، گفت: من اخبار را دنبال نمی‌کنم و به تحریکات پاسخی نمی‌دهم چرا که نیازی ندارم خودم را به کسی اثبات کنم. جزییات بیشتر در اینجا موجود است.

آزادکار مطرح بلاروسی: یزدانی قادر به شکست تیلور است

«علی شعبان‌اف» آزادکار مطرح بلاروسی که به ۸۶ کیلوگرم تغییر وزن داده در خصوص ۲ حریف قدرتمند خود یعنی «حسن یزدانی» و «دیوید تیلور» گفت: یزدانی قادر به انتقام‌جویی از تیلور است. البته شانس برابر برای پیروزی هر ۲ نفر وجود دارد. توضیحات تکمیلی در اینجا.

پرسپولیسِ مدلِ جدید چگونه خواهد بود؟ مشکلِ شیرینِ یحیی!

ترکیب پرسپولیس در فصل جدید با توجه به خریدهایی که انجام شده پر و پیمان است و باید دید سرمربی تیم در نهایت چه نفراتی را به عنوان بازیکنان اصلی روانه میدان می‌کند. برای اطلاع از جزییات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

۵ گزینه هدایت تیم ملی والیبال معرفی نشدند

فدراسیون والیبال اعلام کرد که پنج گزینه برای هدایت تیم ملی ایران انتخاب شده‌اند اما نام آنها را اعلام نکرد. در این گزارش اختصاصی نکات جالب دیگری هم وجود دارد. اینجا را کلیک کنید و از آن مطلع شوید.

مدافع گل‌گهر استقلالی شد

«سید احمد موسوی» با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست. اطلاعات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

وضعیت مبهم استقلال در نقل و انتقالات؛ نیازمند به ۲+۱ بازیکن جدید!

استقلال در فصل نقل و انتقالات تا به الان چهار بازیکن را جذب کرده و به نظر می رسد در صورت حفظ ستاره‌هایش تنها به یک خرید نیاز دارد. برای جزییات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × یک =