شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸:۳۷
دسته بندی: هنری
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۱۲

اجرای نمایش “تکم گردانی” توسط هنرمندان خویی در تالار وحدت تهران

فرهنگ سار/آذربایجان غربی نمایش آیینی و سنتی” تکم گردانی” در محوطه بزرگ تالار وحدت توسط هنرمندان خویی با استقبال پر شور مردم تهران روبرو شد. به گزارش فرهنگ سار، امیر زینال پوراز هنرمندان  مطرح استانی و کشوری در بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کشور در تالار وحدت به اجرای نمایش تکم گردانی پرداخت. صدای […]



فرهنگ سار/آذربایجان غربی نمایش آیینی و سنتی” تکم گردانی” در محوطه بزرگ تالار وحدت توسط هنرمندان خویی با استقبال پر شور مردم تهران روبرو شد.

به گزارش فرهنگ سار، امیر زینال پوراز هنرمندان  مطرح استانی و کشوری در بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کشور در تالار وحدت به اجرای نمایش تکم گردانی پرداخت.

صدای امیر زینالپور با لهجه زیبای خویی بر صحنه تالار وحدت طنین افکنده بود و مردم با تشویق های فراوان به استقبال شعرها و ترانه های محلی مردم خوی رفتند.

آتش تقی پور از هنرمندان عرصه بازیگری در گفت و گو با فرهنگ سار اظهار کرد : اجرای نمایش تکم چی با هنرمندی امیر زینالپور توانست خون تازه ای بر رگ های شهر پر از دود و ترافیک تهران جاری کند.

وی افزود : این اجرای ارزشمند نشان می دهد که هنرمندان با جان و دل و. با وجود مشکلات فراوان در تلاشند آیین های سنتی را حفظ و احیا کنند. 
 

انتهای پیام

اجرای نمایش "تکم گردانی" توسط هنرمندان خویی در تالار وحدت تهران

اجرای نمایش "تکم گردانی" توسط هنرمندان خویی در تالار وحدت تهران

اجرای نمایش "تکم گردانی" توسط هنرمندان خویی در تالار وحدت تهران

منبع: ایسنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × 1 =