شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۴:۳۹
دسته بندی: هنری
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

آغاز نشست خبری مرضیه برومند

مرضیه برومند نخستین نشست رسانه‌ای خود را در مقام مدیرعامل خانه سینما برگزار کرد. به گزارش فرهنگ سار، حدود سه ماه پس از انتخاب مدیرعامل جدید خانه سینما، مرضیه برومند به همراه محمدمهدی عسگرپور -رییس هیأت مدیره خانه سینما – در نشستی در سالن سیف‌الله داد مقابل خبرنگاران حاضر شدند. برومند پیش از شروع رسمی […]



مرضیه برومند نخستین نشست رسانه‌ای خود را در مقام مدیرعامل خانه سینما برگزار کرد.

به گزارش فرهنگ سار، حدود سه ماه پس از انتخاب مدیرعامل جدید خانه سینما، مرضیه برومند به همراه محمدمهدی عسگرپور -رییس هیأت مدیره خانه سینما – در نشستی در سالن سیف‌الله داد مقابل خبرنگاران حاضر شدند.

برومند پیش از شروع رسمی نشست خوش و بش گرمی با خبرنگاران داشت و تاکید کرد که نسبت به سختی کار این گروه آگاه است.

بعد از آنکه بخاطر انتشار چند عکس حاشیه‌هایی برای او ایجاد شد، برومند در بدو ورود به سالن، با شوخی و مزاح گفت: هیچ کس را در آغوش نمیگیرم ولی با خانمها که میتوانم معانقه کنم.

او بعد هم خواهرزاده خود (شاه‌محمدلو) را در مقابل دوربین عکاسان در آغوش گرفت. 

برومند در ابتدای نشست بیان کرد: من از همان اسفند ماه که به خانه سینما آمدم هیجان زده بودم که با اصحاب رسانه ملاقات کنم. کمی هم عجله داشتم و تاریخ‌هایی را اواسط فروردین تعیین کردم ولی متوجه شدم هنوز نسبت به مناسبات و مشکلات درونی و بیرونی خانه سینما تسلط کافی ندارم و شب و روز وقت خود را گذاشتم تا با کارکنان و صنوف و حتی ساختمان‌های خانه سینما آشنا شوم.
او با اشاره به اینکه با ۲۷ صنف جلسه داشته از صنف عکاسان که جلسه‌ آن لغو شد عذرخواهی کرد و از اینکه در ۳۰ سالگی خانه سینما در این نشست حاضر شده ابراز خوشحالی کرد.

وی یادآور شد که در طی این سالها اتفاق‌های زیادی افتاده و این درخت فراز و نشیب‌هایی داشته است‌ در دوره‌هایی حتی برخی دوستان نه چندان دوست خانه سینما کمر به نابودی آن بستند ولی با حمایت اعضایش اتفاقی نیفتاد.

برومند با اشاره به آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا اضافه کرد که فعالیت پلتفرم‌ها و استقبال مردم، این آسیب به سینما را کم کرد و حالا اوضاع کمی بهتر شده است. البته با بیشتر شدن فیلم‌های کمدی، متاسفانه فیلم‌های قصه‌گوی واقعی را کم کرد. با این حال باید تلاش کرد که چرخه تولید به حرکت درآید و باید به فیلمسازان اعتماد کرد و در عین حال سختگیری ها در این بخش کم شود. باید سینما یک برنامه‌ توسعه داشته باشد و حمایت دولتی نیز حق ماست.

او در ادامه وضعیت خانه سینما را از نگاه خود تشریح کرد.

به روز رسانی می‌شود

منبع: ایسنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده − 1 =