شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۱:۳۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

پرسش و پاسخ اسکوچیچ و آقای پروفسور در وبینار

به گزارش فرهنگ سار، دراگان اسکوچیچ، در وبینار دانش‌افزایی مربیگری با حضور آرسن ونگر ضمن خیر مقدم به وی عنوان کرد: از برگزاری این مراسم بسیار خوشحالم. می‌خواهم نظر شما را درباره بهره‌مندی از تکنولوژی جی‌پی‌اس برای تیم‌ها در تمرین بدانم. آرسن ونگر در این باره گفت: این یک واقعیت روشن است که اعداد و […]



به گزارش فرهنگ سار، دراگان اسکوچیچ، در وبینار دانش‌افزایی مربیگری با حضور آرسن ونگر ضمن خیر مقدم به وی عنوان کرد: از برگزاری این مراسم بسیار خوشحالم. می‌خواهم نظر شما را درباره بهره‌مندی از تکنولوژی جی‌پی‌اس برای تیم‌ها در تمرین بدانم.

آرسن ونگر در این باره گفت: این یک واقعیت روشن است که اعداد و ارقام به ما کمک می‌کند.این موضوع را نمی‌توان انکار کرد. طبعا تلاش می‌شود با استفاده از اطلاعات بتوانیم تصمیمات درستی بگیریم.

وی افزود: من به اطلاعات و آمار دقیق اعتقاد زیادی دارم زیرا می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. در تجارب مربیگری هم از این موضوع استفاده کرده‌ام.

پس از این، اسکوچیچ پرسید «در بحث تعادل میان تکنیک و تاکتیک چه توصیه‌ای دارید؟»

ونگر در پاسخ گفت: بازیکن حتما باید تابع تصمیمات مربی باشد و هیچ بهانه‌ای از سمت بازیکن قابل قبول نیست. لازم است تعادل لازم بین تاکتیک و تکنیک در فوتبال ایجاد شود. این موضوع با برگزاری تمرینات و بهره‌مندی از رویه‌های مناسب و تداوم آن عملیاتی می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − 3 =