یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۵:۳۳
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۷

مقاومت مردم منطقه در برابر استکبار برگرفته از دفاع مقدس ملت ایران است

به گزارش فرهنگ سار، سردار محمدرضا یزدی شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ورامین که در حسینیه سیدالشهداء(ع) سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور ایثار و از خودگذشتگی مردمی است که درس‌های زیادی را با مقاومت خود به تاریخ دادند. وی افزود: امروز پس از گذشت ۴۲ […]



به گزارش فرهنگ سار، سردار محمدرضا یزدی شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ورامین که در حسینیه سیدالشهداء(ع) سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور ایثار و از خودگذشتگی مردمی است که درس‌های زیادی را با مقاومت خود به تاریخ دادند.

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴۲ سال از دوران هشت سال دفاع مقدس، شاهد برگ‌های زرینی در تاریخ ایران و بشریت هستیم که مردم ایران با مقاومت، تلاش، ایثارگری و مجاهدت رقم زدند و تمامی آزادیخواهان جهان از آن درس گرفتند.

یزدی گفت: امروز مقاومت مردم یمن، فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، افغانستان و تمامی کسانی که پرچم آزادیخواهی را در درس گرفتند، منبعث و برخاسته از تلاش‌های مردم ایران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: مردم و رزمندگان ایران اسلامی، با اتکا به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(ع)، به میدان آزادیخواهی آمدند و در لوای رهبری امام راحل، هر آن چه داشتند به میدان آوردند تا ثابت کنند که با جان در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی مستکبری می‌ایستند.

یزدی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام نگران این هستند که فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل شود.

وی افزود: هر از گاهی، مراکز مطالعات راهبردی دشمنان نظام اعلام می‌کنند که نسل جوان کشورمان دیگر دنباله‌روی فرهنگ شهادت نیستند و اگر اتفاقی در این کشور رخ دهد، همه چیز را رها می‌کنند؛ غافل از این که مردم ایران به ویژه جوانان، هنوز بر فرهنگ ایستادگی، مقاومت و شهادت تکیه کرده و آن را در همه ابعاد زندگی خود به کار می‌بندند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام هر بار با راه انداختن وقایعی مانند تیر ۷۸، دی ۹۶ و آبان ۹۸ تلاش دارند که مقاومت مردم ایران را در هم شکنند ولی هر بار از جوانان ایران سیلی سختی دریافت کردند.

وی تأکید کرد: امروز با وجود برخی مشکلات، جوانان ایران اسلامی همچنان در صحنه حضور دارند و در سخت‌ترین شرایط میدان مقاومت را خالی نمی‌کنند.

یزدی اضافه کرد: نمونه آن را می‌توان در جریان امدادرسانی به مناطق زلزله زده سرپل‌ذهاب و سی‌سخت و مناطق سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان مشاهده کرد.

وی گفت: به یقین مقاومت و ایستادگی مردم ایران به زودی باعث برطرف شدن مشکلات و سختی‌ها می‌شود و جوانان ایران اسلامی با وجود تمام تلاش‌های استکبار در نشاندن بذر ناامیدی در جامعه، قله‌های رفیع رشد و توسعه را فتح خواهند کرد.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 5 =