یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۰۷:۲۰
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

مظلومی: آرامش خوبی قبل از شهرآورد در تیم ایجاد کردیم

به گزارش فرهنگ سار، پرویز مظلومی پیش از آغاز شهرآورد نود و چهارم پایتخت با اشاره به این بازی اظهار داشت: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد. در طول هفته آرامش خوبی را برای بازیکنان هم در تمرین و هم در فضای رسانه‌ای ایجاد کردیم. این نیاز بود که بازیکنان ما تمرکزشان روی این […]



به گزارش فرهنگ سار، پرویز مظلومی پیش از آغاز شهرآورد نود و چهارم پایتخت با اشاره به این بازی اظهار داشت: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد. در طول هفته آرامش خوبی را برای بازیکنان هم در تمرین و هم در فضای رسانه‌ای ایجاد کردیم. این نیاز بود که بازیکنان ما تمرکزشان روی این بازی حساس باشد. تیم کاملا آماده است و شرایط روحی و روانی هم خوب است. امیدوارم بازیکنان آنچه که مربیان از آنها می‌خواهند را بتوانند در زمین پیاده کنند و اسیر برخی مسائل نشود و کار خودشان را انجام دهند.

وی افزود: شرایط تیم در حال حاضر خوب است و دست محمود فکری برای تغییرات در ترکیب باز است.

مدیر تیم فوتبال استقلال در مورد گلزنی‌اش در شهرآورد خاطرنشان کرد: این ورزشگاه آزادی برای ما پر از خاطره است. چه زمانی که دستیار مرحوم منصور پورحیدری بودم. چه زمانی که سرمربی این تیم بودم و چهار شهرآورد را پشت سر هم بردیم. اتفاقات تلخ و شیرین معمولا در شهرآورد رخ داده است. آن شهرآوردی که من گلزنی کردم پرتماشاگرترین شهرآورد بود و تا کنار زمین و روی نورافکن هوادار نشسته بود. آن بازی ۲۰ دقیقه هم به تاخیر افتاد. مرحوم ناصر حجازی و علی پروین با هواداران صحبت کردند که از روی نورافکن پایین بیایند و فضا کردیم. ما از آن بازی درس گرفتیم.

وی افزود: در آن دیدار به برتری رسیدیم اما درس بزرگی گرفتیم. آن زمان ۱۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه و چندین هزار نفر هم بیرون ورزشگاه بودند. در آن شرایط خون از دماغ هیچکس نیامد. این فرهنگ هوادارهای ما است که همه چیز را رعایت می‌کردند.

مظلومی اضافه کرد: لذت شهرآورد به هوادار است اما آنها امروز نیستند با این حال امیدوارم از بازی لذت ببرند.

مدیر تیم فوتبال استقلال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این مسابقه خاطرنشان کرد:  نتیجه شهرآورد را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما ما دنبال پیروزی هستیم. تیم مقابل برای ما قابل احترام است اما تنها هدف ما کسب پیروزی در شهرآورد است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

8 + هفت =