یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۶:۳۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

شماره ۴ بارسا را ترک کرد؛ بازگشت راکیتیچ به سویا بعد از ۶ سال

به گزارش فرهنگ سار، با روی کار آمدن رونالد کومان تغییرات زیادی در درون تیم ایجاد شد. سرمربی هلندی کاتالان‌ها چند بازیکن را در لیست خروج خود قرار داد که یکی از این نفرات ایوان راکیتیچ بود. ستاره کروات و ۳۲ ساله بلوگرانا که مدتی بود جایگاه ثابت خود در ترکیب اصلی را از دست […]



به گزارش فرهنگ سار، با روی کار آمدن رونالد کومان تغییرات زیادی در درون تیم ایجاد شد. سرمربی هلندی کاتالان‌ها چند بازیکن را در لیست خروج خود قرار داد که یکی از این نفرات ایوان راکیتیچ بود.

ستاره کروات و ۳۲ ساله بلوگرانا که مدتی بود جایگاه ثابت خود در ترکیب اصلی را از دست داده بود و شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش شنیده می‌شد سرانجام طی توافقی ۲ طرفه از جمع کاتالان‌ها جدا شد. به گزارش فابریتزیو رومانو، راکیتیچ با باشگاه سابق خود یعنی سویا به توافقات کامل رسیده و با عقد قراردادی سه ساله به این تیم می‌پیوندد.

راکی، طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برای سویا بازی کرده بود و حالا پس از ۶ سال بار دیگر عضوی از مردان آندولوس خواهد شد. او در بارسلونا سال‌های پرافتخاری را پشت سر گذاشت و در حدود ۲۰۰ بازی ۲۵ گل به ثمر رساند و ۱۳ جام قهرمانی را به دست آورد که مهمترین آن فتح لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۵ بود. جایی که او خودش یکی از سه گل بارسا را وارد دروازه یوونتوس کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 2 =