شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۲:۰۷:۴۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

رییس فدراسیون جهانی: آینده پرورش اندام در اختیار ایرانی‌ها است

به گزارش فرهنگ سار و بنا به اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، «رافائل سانتونجا» بصورت ویدئو کنفرانس در جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی حضور داشت، با ابراز خوشحالی از گفت و گوی مستقیم با «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک و «عبدالمهدی نصیرزاده» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، اظهار داشت: در حال […]



به گزارش فرهنگ سار و بنا به اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، «رافائل سانتونجا» بصورت ویدئو کنفرانس در جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی حضور داشت، با ابراز خوشحالی از گفت و گوی مستقیم با «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک و «عبدالمهدی نصیرزاده» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰۰ کشور فعال زیر مجموعه IFBB هستند، اما ایران در این رشته کشوری پیشرو بین تمام کشورهاست و مردمانش عاشق پرورش اندام و سبک زندگی سالم هستند.

وی ضمن تاکید بر احترام ویژه‌ای که برای کشور ایران، کمیته ملی المپیک و فدراسیون بدنسازی  قائل است، افزود: پرورش اندام و بدنسازی به عنوان یک رشته ورزشی در ایران پذیرفته شده و آینده ورزش ما دست ایران و ورزشکاران ایرانی است. پرورش اندام به عنوان یک ورزش، یک سبک زندگی نیز است.  خوشحالم از این طریق بتوانیم جامعه بهتر، سالم‌تر و قوی‌تر داشته باشیم.

سانتونجا با تاکید بر این نکته که موضوع دوپینگ بسیار مهم و نگران کننده است، اظهار داشت: اولویت ما در ورزش سلامتی ورزشکاران است و به دنبال ورزش سالم هستیم. از طریق آموزش و فرهنگ‌سازی باید جلوی افرادی که با راهنمایی اشتباه باعث آسیب دیدن جوانان و علاقه‌مندان به این ورزش می‌شود را بگیریم. در این خصوص قوانین سختگیرانه‌ای خواهیم داشت و به دنبال ورزش پاک و ورزشکاران سالم هستیم.

رییس فدراسیون جهانی فدراسیون پرورش اندام (IFBB) در پاسخ به دعوت رییس کمیته ملی المپیک جهت سفرش به تهران خاطرنشان کرد: افتخار داشتم  چند بار به ایران سفر کنم. ایران و مردمانش را کشوری بسیار با فرهنگ با قدمتی طولانی می‌دانم و امیدوارم بتوانم مجدد به این کشور زیبا سفر کنم. همچنین باعث افتخار است که در این جلسه حضور دارم و از اعضا جلسه به خصوص «صالحی امیری» و نصیرزاده دعوت می‌کنم در اسپانیا میزبانشان باشیم. همچنین در کنگره بین‌المللی المپیک حضور دارم و حتما با «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک ایران ملاقات خواهم داشت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 − 10 =