دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۴:۴۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

رونمایی از کارنامه استقلال در روز جابجایی با پرسپولیس

به گزارش فرهنگ سار،  به ساعات پایانی بیست و ششمین روز از بهمن ماه رسیدیم و حالا به مرور مهمترین اخبار و اتفاقات دنیای ورزش در روزی که گذشت می‌پردازیم. با ماحصل فعالیت امروز(یکشنبه) سرویس ورزشی خبرگزاری فرهنگ سار همراه باشید. نیم‌فصل استقلال زیر ذره‌بین/ بنویسید قبول؛ بخوانید مردود در این گزارش به صورت تفصیلی […]



به گزارش فرهنگ سار،  به ساعات پایانی بیست و ششمین روز از بهمن ماه رسیدیم و حالا به مرور مهمترین اخبار و اتفاقات دنیای ورزش در روزی که گذشت می‌پردازیم. با ماحصل فعالیت امروز(یکشنبه) سرویس ورزشی خبرگزاری فرهنگ سار همراه باشید.

نیم‌فصل استقلال زیر ذره‌بین/ بنویسید قبول؛ بخوانید مردود

در این گزارش به صورت تفصیلی راجع به عملکرد استقلال در نیم‌فصل اول لیگ بیستم صحبت شده است. آبی‌پوشان روی کاغذ نتایج نسبتا خوبی گرفته‌اند اما نحوه بازی این تیم به هیچ وجه به مذاق کارشناسان و هواداران این تیم پرهوادار خوش نیامده است. مشروح این گزارش را در اینجا بخوانید.

رسمی؛ «اوپامکانو» به بایرن‌مونیخ پیوست

مدافع جوان فرانسوی تیم فوتبال لایپزیش با امضای قراردادی پنج ساله به بایرن‌مونیخ پیوست. جزییات بیشتر را در اینجا بیابید.

«منشا» تا اطلاع بعدی محروم شد

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع بعدی از همراهی تیمش محروم شد. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

بازگشت امید به اردوی تراکتور در وقت‌های اضافه

تیم فوتبال تراکتور تبریز با به ثمر رساندن ۲ گل در اوقات اضافه نیمه اول از سد میزبان خود سایپا گذشت و دوباره فاصله خود را با صدر جدول کاهش داد و به نوعی به جدول بازگشت. ادامه این خبر را در اینجا بخوانید.

ذوب‌آهن بدون رحمان هم باخت/ پیروزی مس در دقایق پایانی

تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه روند ناکامی‌های خود برابر مس رفسنجان شکست خورد. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

اسکوچیچ: سورپرایزی در لیست تیم ملی نداریم/ نقطه ضعف ما در خط دفاع است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: لژیونرهای خوبی خصوصا در خط حمله داریم؛ بیشتر نقطه ضعف ما در دفاع هست که باید آن را پوشش دهیم. ادامه این خبر در اینجا موجود است.

چهارمین بُرد متوالی پرسپولیس؛ یک گام تا صدر جدول

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل پیکان به چهارمین بُرد متوالی خود دست یافت تا تنها یک گام با صدر جدول و قهرمانی در نیم فصل فاصله داشته باشد. برای اطلاع از ادامه این خبر روی اینجا کلیک کنید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

18 − یک =