یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳:۱۰
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

خون شهیدان موج‌ خروشانی برای تحقق اهداف انقلاب است

به گزارش فرهنگ سار حمید ملانوری در آیین افتتاح یادمان پنج شهید گمنام دفاع مقدس در بیرجند که به حضور سردار زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادو خاطره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی افزود: این هفته یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‎ها و مجاهدت‌ها و از جان گذشتگی ملت بزرگ […]



به گزارش فرهنگ سار حمید ملانوری در آیین افتتاح یادمان پنج شهید گمنام دفاع مقدس در بیرجند که به حضور سردار زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادو خاطره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی افزود: این هفته یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‎ها و مجاهدت‌ها و از جان گذشتگی ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: حضور ما در گلزار شهدا به جهت تکریم انسان‌های بزرگی است که برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم نمودند که باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

ملانوری ادامه داد: امام خمینی(ره) در روزهای شکل گیری انقلاب، فرمودند ما به دنبال این هستیم که فرهنگ اسلام و انقلاب ایران اسلامی به سراسر دنیا صادر شود که امروز همه ما شاهد تحقق آن هستیم.

وی بیان کرد: امروز شاهد این اتفاق هستیم که به برکت خون های پاک و مطهر شهیدان در کشورهای مختلف، حرکات استقلال طلبانه، آزادیخواهانه و انقلابی شکل می‌گیرد و همه آنها ادعا دارند که از انقلاب ما الهام گرفته اند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: حضور ما در گلزار شهدا، احترام به مقام شامخ و پاک کسانی است که اهدای خون و جان خود مسیر پربرکتی را ایجاد کردند که همه ملت‌های تحت ستم و ظلم با تاسی از آن ها در برابر جور قد علم کنند و کرامت، حریت و عزت انسانی را در جامعه خود به وجود بیاورند.

ملانوری اظهار داشت: در شرایط امروز، هر کسی در هر جایگاه و مسوولیتی که دارد باید برای توسعه فرهنگ ایثار، مقاومت، انقلاب‌گری و شهادت، تلاش کند.

وی گفت: در این روزهای هفته دفاع مقدس، کلیدواژه‌هایی مثل دفاع و تقدس این دفاع را یادآوری می‌کنیم و آن چه به جایگاه شهدا نورانیت می‌بخشد، همین تقدس دفاع ما است.

ملانوری افزود: ما نجنگیدیم که افرادی را بکشیم یا سرزمین دیگران را از بین ببریم، بلکه با ایمان به خدا و اعتقاد به حریت و انسانیت، به دفاع از ناموس انسان‌ها و مکتب اسلام پرداختیم.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ما براساس یک اعتقاد دینی و الهی به میدان رفتیم تا با نیتی خدایی از ارزش‌ها دفاع کنیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب ما ذیل مکتب عاشورا شکل گرفته و ما در این نظام اعتقاد داریم که باید خدمت کنیم تا جامعه خود را آرمانی و الهی نگهداریم و پیش ببریم.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

9 + نه =