یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۰:۲۸
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۸

امام جمعه یزد: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی است که باید حفظ شود

به گزارش فرهنگ سار، آیت الله محمدرضا ناصری چهارشنبه شب در دیدار با جمعی از بسیجیان و رزمندگان استان افزود: یکی از مهمترین رسالت جامعه ایثارگری است که برای خنثی کردن توطئه دشمنان نسبت به ذکر خاطرات و بازگویی لحظات آن دوران برای مردم و جوانان اقدام کند. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان […]



به گزارش فرهنگ سار، آیت الله محمدرضا ناصری چهارشنبه شب در دیدار با جمعی از بسیجیان و رزمندگان استان افزود: یکی از مهمترین رسالت جامعه ایثارگری است که برای خنثی کردن توطئه دشمنان نسبت به ذکر خاطرات و بازگویی لحظات آن دوران برای مردم و جوانان اقدام کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از رزمندگان و بسیجیان قهرمان به اهمیت بازگو کردن خاطرات دوران دفاع مقدس به نسل جدید اشاره کرد و ادامه داد: دوران دفاع مقدس یک  گنجینه‌ ارزشمند است که باید از آن برای ترویج ارزش های معنوی بیش از گذشته استفاده شود.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: هیچ فردی در کشور به اندازه رزمندگان قهرمان دفاع مقدس به تبیین ارزش‌های آن بپردازد بنابراین باید برای بیان گوشه‌ای از رشادت‌ها و حقایق آن روز فیلم‌ها و برنامه های متنوع فرهنگی ساخت و آن را ب جامعه و نسل جوان کشور عرضه کرد.

ناصری با اشاره به اهمیت فضای مجازی و اثرگذاری محتوای این فضا بر روی جوانان از فعالان این حوزه خواست با ساخت دل نوشته‌ها و کلیپ‌های کوتاه در تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس موثر وارد شوند که رسالتی مهم و انقلابی محسوب می‌شود.

استان یزد ۵۰ هزار رزمده بسیجی دارد.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × دو =