دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۶:۵۵
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

خانواده‌ شهیده‌های سلامت تقدیر می‌شوند

به گزارش روز چهارشنبه فرهنگ سار از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سمیه اسماعیلی افزود: مراسم تقدیر با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده یکشنبه ۲۵ مهرماه برگزار خواهد شد. وی ضمن اعلام شعار هفته ملی سلامت بانوان ایران(سبا) با عنوان «زنان، مدیریت سلامت  ومهار کرونا»، افزود: این هفته با هدف اطلاع […]



به گزارش روز چهارشنبه فرهنگ سار از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سمیه اسماعیلی افزود: مراسم تقدیر با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده یکشنبه ۲۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی ضمن اعلام شعار هفته ملی سلامت بانوان ایران(سبا) با عنوان «زنان، مدیریت سلامت  ومهار کرونا»، افزود: این هفته با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه با اولویت سلامت زنان برگزار می شود.

وی اظهار کرد:  روزشمار هفته پایانی مهرماه ۱۴۰۰ از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان هفته ملی سلامت بانوان ایران(سبا) از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه اعلام شده است.

اسماعیلی افزود: پس از شیوع همه گیری کرونا در جهان و ایران و با توجه به اهمیت نقش زنان در سیرکنترل این بیماری، امسال شعار هفته ملی سلامت بانوان ایران «زنان، مدیریت سلامت ، مهار کرونا» تعیین شده است.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در امور زنان و خانواده ضمن یادآوری رشادت های بانوان این دانشگاه علوم  در جبهه نبرد با کرونا و حضور فعال  زنان در مراکز بهداشتی و درمانی برای مهار این بیماری تاکید کرد: درخشش نام  ۶ بانوی شهیده سلامت و ایثار دانشگاه ، مهر تاییدی بر این رشادت هاست.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برنامه های اختصاصی طراحی شده  برای بانوان دانشگاه در ۲ سطح جمعیت تحت پوشش به عنوان گیرندگان خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین کارکنان در قالب مخاطبان داخلی هفته ملی سلامت بانوان، اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر این که هفته ملی سلامت بانوان امسال طی سمیناری با عنوان تمایز های عملکردی مغز بانوان، شنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ آغاز خواهد شد افزود:  تقدیر ازجهادگران سلامت در سطوح مختلف اعم از دانشجو و کارمند از دیگر برنامه های این مراسم است.

اسماعیلی اضافه کرد: برنامه های معرفی شده که پتانسیل استفاده عموم بانوان شاغل دانشگاه و سایر مراکز و ادرات استان را دارند با جزئیات اطلاع رسانی می شوند.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موضوعات مطرح شده در وبینارهای آموزشی را به شرح زیر اعلام کرد:  شنبه ۲۴ مهر تمایزهای عملکرد مغزبانوان، شنبه ۲۴ تا جمعه ۳۰مهرماه سواد سلامت جنسی زنان، دوشنبه  ۲۶مهر  تغذیه سالم درمدیریت زندگی سالم در بحران کرونا(پیشگیری، درمان و دوران نقاهت) و دوشنبه ۲۶ مهرو چهارشنبه ۲۸ عفونت های منتقله از راه جنسی.

سه شنبه ۲۷مهر: برخورد با بیمار بدحال در منزل

جمعه ۳۰مهر: توانمندسازی اعضای خانواده دانشگاه در نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا در منزل

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده + سیزده =