یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۴:۰۵:۱۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

بایدونبایدهای نشست های خبری فوتبال| سردبیر ورزشی مهر: سازمان لیگ با مربیانی که کلاس می گذارند برخورد کند

سردبیر ورزشی خبرگزاری مهر گفت:به نظر من سازمان لیگ باید با همه مربیانی که در نشست خبری شرکت نمی کنند، به خصوص آنها که کلاس می گذارند، برخورد کند.



رضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار در مورد برگزاری نشست های خبری و نحوه برگزاری آنها اظهار داشت: نشست های خبری معمولا در تورنمنت ها و رویدادهای مهم به صورت یک اصل است و با نظارت کامل  مسئول برگزار کننده آن تورنمنت انجام می شود به عنوان مثال جام جهانی و رویدادهای این چنینی برگزار می شود و سرمربیان تیم هایی که مسابقه دارند موظفند یک روز قبل در نشست خبری حضور داشته باشند و در خصوص جزییات آن مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

وی افزود: از چند سال قبل که فوتبال ایران در حال حرکت است به سمت بهتر شدن و نزدیک شدن به شرایط روز دنیا برگزاری نشست های خبری در دستور کار سازمان لیگ قرار گرفت اما متاسفانه آن طور که باید اجرا می شد  و آیین نامه ای که برای این موضوع در نظر گرفته و نظارت می شد انجام نشده و صرفا یک رفع مسئولیت است. چرا که در اداوری که این نشست های خبری برگزار می شد مربیانی وجود داشتند که سرخود و بر اساس تشخیص خود هر وقت دوست داشتند در نشست خبری شرکت می کردند و هر وقت هم تمایل نداشتند یک بهانه ای را جور می کردند و در نشست شرکت نمی کردند.

سردبیر ورزشی خبرگزاری مهر ادامه داد: به نظرم اگر قرار است این بخش از فوتبال ما هم به استاندارهای روز دنیا نزدیک شود سازمان لیگ باید از این انفعال و سستی  برخورد با مربیانی که در نشست های خبری حاضر نمی شوند، خارج شود و قوانینی که وجود دارد به طور کامل اجرا کند. این طور نباشد برخی مربیانی که واقعا قابل احترام و تقدیر هستند و در همه نشست ها هستند به همین روالی که دارند و احترامی که می گذارند ادامه دهند و آنهایی که  بی قانونی و هر طور خودشان دوست دارند رفتار می کنند به روال گذشته ادامه دهند. 

وی تاکید کرد: به نظر من سازمان لیگ باید با همه مربیانی که در نشست خبری شرکت نمی کنند، برخورد کند. خصوصا آنهایی که خود را تافته و جدا بافته می دانند و فکر می کنند اکنون خیلی فراتر از فوتبال ایران مربیگری می کنند یا سطح دانش  و کلاسشان خیلی بالا است و شأنشان حضور در نشست های خبری نیست باید حتما با آنها برخورد شود. 

خسروی تصریح کرد: اینکه هر بار بهانه می آورند که مریض بوده استرس داشته و فشارش بالا بوده دلایل قابل پذیرشی نیست. مردم بعد از هر بازی دوست دارند بدانند نظر سرمربی در مورد آن بازی و رویدادهایش چیست و اینکه یکی تشخیص بدهد که دستیارش را بفرستد یا اصلا در نشست حاضر نشود و بهانه بیاورد صرفا در رفتن از بار مسئولیتی هست که در آن بخش به او محول شده است. 

انتهای پیام/


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شش − 2 =