دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۶:۱۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

اسبقیان: ورزش یکی از مهمترین ابزار ترویج دستاوردهای دفاع مقدس است

به گزارش فرهنگ سار؛ سیدمحمد شروین اسبقیان روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس به خبرنگار فرهنگ سار، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس جلوه‌ای از شعار ما می‌توانیم است. شعاری که در تک تک ادوات و نمودهای دفاعی ایران دیده می‌شود. وی افزود: البته این دستاوردها را نباید تنها در جنگ‌افزار و توانمندی دفاعی خلاصه […]



به گزارش فرهنگ سار؛ سیدمحمد شروین اسبقیان روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس به خبرنگار فرهنگ سار، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس جلوه‌ای از شعار ما می‌توانیم است. شعاری که در تک تک ادوات و نمودهای دفاعی ایران دیده می‌شود.

وی افزود: البته این دستاوردها را نباید تنها در جنگ‌افزار و توانمندی دفاعی خلاصه کرد بلکه دستاورد فرهنگی دفاع مقدس یک مدرسه به وسعت ایران است که از دل خود سردارانی مانند باکری، زین‌الدین، سلیمانی و همت پرورش داده است.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با تاکید بر اینکه بُعد فرهنگی دفاع مقدس در قالب مولفه‌هایی مانند ایثار و فداکاری باید در جامعه ترویج داده شود، افزود: بیش از هر زمان دیگر نیاز به مکتب دفاع مقدس داریم. این مکتب می‌تواند راه حل بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

اسبقیان در پایان با اشاره به تاثیر روحیه ایثارگری در ورزش خاطر نشان کرد: اکنون در بخش مدیریت و قهرمانی رشته‌های پارالمپیکی نمودهای ایثارگری را می‌بینیم و اگر  این روحیه بیش از گذشته در ورزش ترویج داده  شود تابلوی فداکاری و گذشت که محصول دفاع مقدس است در میدان ورزش بیش از دیگر جنبه‌ها به چشم خواهد آمد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 5 =