شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۲:۱۳:۲۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

از مدال نقره تیمی تپانچه بادی ایران تا شروع تمرینات استقلال

تیر النصر باز هم به سنگ خورد دادگاه عالی ورزش با درخواست جدید باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید. پیوس: به موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوش بین هستم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط تیم، به موفقیت آسیایی پرسپولیس به‌شدت خوشبین […]



تیر النصر باز هم به سنگ خورد

دادگاه عالی ورزش با درخواست جدید باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پیوس: به موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوش بین هستم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط تیم، به موفقیت آسیایی پرسپولیس به‌شدت خوشبین هستم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کرونا لطمه بزرگی به ورزشکاران زد

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: کرونا لطمه بزرگی به ورزشکاران زد و بار این ویروس بر آنها سنگین بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جام جهانی تیراندازی هند/ مدال نقره تیمی تپانچه بادی سهم ایران شد

در چهارمین روز از رقابت‌های تیراندازی جام جهانی در هند، تیم میکس تپانچه ایران با ترکیب جواد فروغی و گلنوش سبقت الهی به مدال نقره دست یافت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دوچرخه سواری ایران برای نخستین بار صاحب کرسی جهانی شد

برای نخستین بار در تاریخ، دوچرخه سواری ایران با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک صاحب یک کرسی مهم جهانی و یک کرسی آسیایی شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کاظمی: باید به تفکرات اسکوچیچ احترام گذاشت

پیشکسوت استقلال گفت: نفرات دعوت شده به تیم ملی با تفکرات اسکوچیچ انتخاب شده‌اند و باید احترام گذاشت و از آن حمایت کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نخستین تمرین استقلال با یک لشکر غایب برگزار شد

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال ۱۴۰۰ امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 − 13 =