شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۷:۴۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

اردوی تیم کاراته زنان از فردا پیگیری می‌شود

به گزارش فرهنگ سار؛ سومین اردوی تیم ملی کاراته زنان ایران از ۲۸ دی‌ماه آغاز شد اما یکروز بعد به دلیل مثبت شدن تست کرونای‌«سمانه خوش‌قدم» سرمربی تیم ملی، تمرینات تعطیل شد. چند روز پس از آن و در تست دوباره، مشخص شد که خوش‌قدم کرونا ندارد و مسوولان فدراسیون تصمیم گرفتند تا تمرینات دوباره […]



به گزارش فرهنگ سار؛ سومین اردوی تیم ملی کاراته زنان ایران از ۲۸ دی‌ماه آغاز شد اما یکروز بعد به دلیل مثبت شدن تست کرونای‌«سمانه خوش‌قدم» سرمربی تیم ملی، تمرینات تعطیل شد.

چند روز پس از آن و در تست دوباره، مشخص شد که خوش‌قدم کرونا ندارد و مسوولان فدراسیون تصمیم گرفتند تا تمرینات دوباره از سر گرفته شد.

بر این اساس، ملی‌پوشان کاراته ایران فردا وارد اردو می‌شوند تا پس از انجام تست کرونا، تمرینات را پیگیری کنند. قرار است این اردو به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شود.

حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، فاطمه سعادتی، لیلا برجعلی، مبینا حیدری و زهرا یاوری کاراته‌کاهای حاضر در اردو هستند.

«سمانه خوش‌قدم»‌ سرمربی و «فاطمه قاسمی» مربی تیم ملی کاراته زنان ایران هستند که هدایت نفرات را برعهده دارند.

تیم ملی کاراته ایران تاکنون توسط‌«حمیده عباسعلی» به سهمیه حضور در المپیک توکیو رسیده است. «رزیتا علیپور» و «سارا بهمنیار» دیگر نفراتی هستند که شانس کسب سهمیه حضور در المپیک را دارند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شش − دو =