جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۰:۴۳
دسته بندی: اخبار
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱:۰۸

با اجرای مهدی یغمایی, رستاک, محمد معتمدی و علی زندوکیلی برگزار می شود


۴ شب کنسرت آنلاین و رایگان در یلدای ۹۹

دور جدید کنسرت های آنلاین موسیقی ویژه شب یلدا به همت شهرداری تهران با همکاری تلوزیون اینترنتی تیوا از پنجشنبه ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در ۴ شب برگزار می شود.



به گزارش فرهنگ سار; از دیر باز با نزدیک شدن به بلندترین شب سال, ایرانیان این فرصت را غنیمت دانسته و با تدارک و برنامه ریزی ویژه شب یلدا این روز باستانی را گرامی می دارند و به استقبال زمستان می روند. اما یلدای امسال بسیار ویژه تر از سالهای گذشته تجربه خواهیم کرد, چرا که با یک چالش بزرگ و ناشناخته ای به نام ویروس کووید ۱۹ مواجه ایم که روزانه هزاران نفر در سراسر دنیا به آن مبتلا می شوند که یک آمار بسیار وحشتناکی است.
در ایران نیز طبق اعلام رسانه های رسمی کشور در طول شبانه روز میانگین ۳۰۰ نفر متاسفانه جان خود را از دست می دهند و اخیرا عمر آن از مرز ۱ سالگی گذشت.
در همین راستا مراجع درمانی کشور با اطلاع رسانی های مکرر تاکید ویژه ای در خصوص عدم برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی های خانوادگی در شب یلدای امسال دارند تا بتوان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری به عمل آید.
از این رو شهرداری تهران با همکاری تلوزیون اینترنتی “تیوا” ویژه برنامه شب یلدا با دعوت از ۴ گروه از هنرمندان مطرح موسیقی کشور در نظر دارد طی ۴ شب در قالب کنسرت های آنلاین شب های خاطره انگیزی را برای مخاطبان رقم بزند.
در این دوره از برنامه ۴ گروه از سبک های مختلف موسیقی به هنرنمایی می پردازند که لیست اجراها بدین شرح می باشد:
۱- پنجشنبه ۲۷ آذرماه: مهدی یغمایی
۲- جمعه ۲۸ آذرماه: گروه رستاک
۳- شنبه ۲۹ آذرماه: محمد معتمدی
۴- یکشنبه ۳۰ آذرماه: علی زندوکیلی
لازم بذکر است تمامی اجراها از ساعت۲۱ آغاز می شوند و علاقمندان می توانند از طریق تلوزیون اینترنتی “تیوا” و صفحه اینستاگرام “پایگاه خبری شبکه شهر” به صورت زنده و رایگان تماشا کنند.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × 5 =