دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۴:۵۸
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

خزعلی: نقش زنان در دفاع مقدس در آثار هنری مغفول مانده است

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، انسیه خزعلی روز چهارشنبه در نشست تجلیل از نویسندگان عرصه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس که در دفتر معاونت برگزار شد، با تاکید بر اینکه نویسندگان عرصه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس با فکر، قلم، زیبایی اندیشه، قدم ها، صبر و حضور خود در جبهه و جنگ حرکت بزرگ و […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، انسیه خزعلی روز چهارشنبه در نشست تجلیل از نویسندگان عرصه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس که در دفتر معاونت برگزار شد، با تاکید بر اینکه نویسندگان عرصه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس با فکر، قلم، زیبایی اندیشه، قدم ها، صبر و حضور خود در جبهه و جنگ حرکت بزرگ و استواری انجام داده اند، خاطرنشان کرد: ‌بعدها هم با پایداری و ماندگاری در این راه، این حرکت و شهدا را جاودانه کردند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این جلسه، علاوه بر قدردانی زحمات این نویسندگان و شنیدن ناگفته های شما، این است که به یاد بیاوریم وقتی روی این صندلی و منصب نشسته ایم، چه پشتوانه و چه خون ها و چه قدم ها و چه قلم ها در این مسیر حرکت کرده تا به اینجا رسیدیم.

معاون رییس جمهوری تصریح کرد: شنوای سخنان شما هستیم تا ببینیم برای جاودانه تر و جاری شدن این خون در نسل جوان و نسل آینده چه می توان کرد تا عزت و پایداری را در ایران اسلامی نهادینه کنند.

خزعلی تاکید کرد: بخشی از سیاست های معاونت زنان هم گام برداشتن در این مسیر است که از شما بزرگواران برای زنده نگهداشتن آثار دفاع مقدس و مقاومت درخواست یاری داریم. 

معاون رییس جمهوری با یادآوری خاطره ای از جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان با اسراییل و ماندگاری این مقاومت در بین نسل جوان تصریح کرد: نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت هم این حرکت را در جامعه ایجاد و این ماندگاری را منتشر کردند؛ اگر شهدا تاریخ نگاشتند و نقطه های تغییر زندگی را ثبت کردند شما آن را به زبانی که جوانان احساس کردند، انتشار دادید.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 + شش =