یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸:۵۵
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

حضور زنان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه مدیریتی ۲ برابر شده است

 به گزارش فرهنگ سار، حسین کلانتری روز سه شنبه در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: بستر سازی های لازم برای حضور زنان در جامعه باید فراهم شود هر چند که هنوز برای برخی آقایان قابل هضم نیست. وی افزود: زن بودن نباید مانع رشد و ترقی این قشر شود و زنان […]



 به گزارش فرهنگ سار، حسین کلانتری روز سه شنبه در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: بستر سازی های لازم برای حضور زنان در جامعه باید فراهم شود هر چند که هنوز برای برخی آقایان قابل هضم نیست.

وی افزود: زن بودن نباید مانع رشد و ترقی این قشر شود و زنان قوم لر (زاگرس نشین) در حوزه های مختلف علمی، ادبی، ورزشی و غیره توانمندی های بسیاری دارند.

کلانتری تصریح کرد: تاکنون کارهای قابل توجهی از سوی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری استان صورت گرفته ‌است و تلاش شده تمامی زنان استان به یک چشم دیده شوند.

وی بیان کرد: در نشست امروز سه زن به نمایندگی از استان ها صحبت های خود را مطرح کردند که یکی از آن ها معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود که این مهم گویای آن‌ است که با پیگیری و تلاش حق ستاندنی است و باید بخواهیم تا دیده شویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بدون تردید زنان کارآفرین استان و آن هایی که به جد پای کارند حمایت می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی جایگاه زن در کانون توجه دولت یازدهم و دوازدهم قرار گرفت.

آذر صفایی نیا افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و خون پاک شهیدان زنان توانمند این استان در همه زمینه های سیاسی و اجتماعی در سطوح مختلف حضور دارند.

وی عنوان کرد: بخش عمده ای از این حضور مرهون تلاش های امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به استناد اسناد بالادستی و سیاست های ابلاغی ، منویات مقام معظم رهبری و تصمیم های راهبردی دولت تدبیر و امید با حفظ شان و منزلت خانواده بوده است.

صفایی نیا تاکید کرد: تصمیمات دولت تدبیر و امید در حوزه زنان در حد شعار نماند و ۲ دستاورد مهم در پی داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تدوین برنامه ملی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان‌های کشور و تدوین شاخص های مربوط به عدالت جنسیتی این دو دستاورد مهم بوده است.

منبع : ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده + 4 =