یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۰:۴۶
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

جشنواره آوای زندگی در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، رضا رویت روز شنبه در نشست خبری در محل بنیاد ملی خانواده افزود: این جشنواره در سطح ملی و استانی با رویکرد حمایت و تحکیم خانواده برگزار می شود. وی اظهار داشت: سعی کردیم مجموعه مساجد و بقاع متبرکه را در قالب برگزاری یک جشنواره دور هم جمع و آنهایی که […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، رضا رویت روز شنبه در نشست خبری در محل بنیاد ملی خانواده افزود: این جشنواره در سطح ملی و استانی با رویکرد حمایت و تحکیم خانواده برگزار می شود.

وی اظهار داشت: سعی کردیم مجموعه مساجد و بقاع متبرکه را در قالب برگزاری یک جشنواره دور هم جمع و آنهایی که در حوزه خانواده فعال و توانمند هستند، را معرفی کنیم.

رویت تصریح کرد: این جشنواره مختص علما، امام جماعت و کارگزاران مساجد و بقاع متبرکه بوده و هر محصولی که برای تشکیل ازدواج اعم از تهیه جهیزیه، تحکیم و حمایت از خانواده تولید کرده باشند می تواند در جشنواره شرکت کند.

وی افزود: اختتامیه جشنواره نیز اسفند ماه خواهد بود و در بخش بقاع متبرکه، مساجد روستایی و عشایر و شهری برگزار می شود.

مدیر عامل بنیاد ملی خانواده خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ هزار مسجد در کشور داریم و واجدان شرایط برای شرکت در جشنواره می توانند به سایت آوای زندگی مراجعه کنند.

رویت با اشاره به اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: بنیاد ملی خانواده برنامه ها و ایده هایی را در این زمینه دارد که بزودی اطلاع رسانی می کند.

وی افزود: وضعیت خانواده در کشور رو به راه نیست و با اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امیدواریم با همکاری ارگان‌ها کانون حمایت از این طرح به سرانجام برسد.

منبع : ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × یک =