جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۳:۴۲:۰۶
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳

تیم والیبال پاس گرگان مغلوب شهرداری گنبدکاووس شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار از سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، محل برگزاری اولین دوره رقابت‌های والیبال چهارجانبه تیم‌های لیگ‌ برتری گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی، تیم والیبال پاس گرگان عصر امروز پنجشنبه در دومین مسابقه اولین روز این رقابت‌ها در مقابل تیم شهرداری گنبدکاووس قرار گرفت و در […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار از سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، محل برگزاری اولین دوره رقابت‌های والیبال چهارجانبه تیم‌های لیگ‌ برتری گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی، تیم والیبال پاس گرگان عصر امروز پنجشنبه در دومین مسابقه اولین روز این رقابت‌ها در مقابل تیم شهرداری گنبدکاووس قرار گرفت و در یک رقابت حساس، نفس‌گیر و تنگاتنگ با نتیجه ۲ بر سه مغلوب حریف خود شد.

بلندقامتان والیبال پاس گرگان در این مسابقه، دست اول را با حساب ۱۷ بر ۲۵ واگذار کردند، اما در دست دوم با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به برتری دست یافتند.

بازیکنان ۲ تیم در دست سوم با همان نتیجه دست دوم (۲۷ بر ۲۵) رسیدند، اما پیروزی این دست برای تیم شهرداری گنبدکاووس به ثبت رسید.

بازیکنان تیم والیبال پاس گرگان در دست چهارم نتیجه نهایی را با حساب ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به ثبت رساندند تا ۲ تیم در دست شماری با نتیجه ۲ بر ۲ برابر شوند و کار برای مشخص شدن تیم برنده به دست پنجم کشیده شد.

بازیکنان تیم پاس در این دست از همان ابتدا از حریف خود عقب افتادند، تا در امتیاز ۱۳ و ۱۴ با هم برابر شدند و در پایان بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس با ۲ سرویس متوالی و کسب ۱۶ امتیاز در برابر ۱۴ امتیاز پاسی‌ها، به برتری نهایی ۳ بر ۲ دست یافتند.

گذر رامسری‌ها از ارومیه

براساس این گزارش در اولین مسابقه نخستین روز این‌دوره از رقابت‌ها، ۲ تیم هورسان رامسر و آذرباتری ارومیه به مصاف هم رفتند که تیم هورسان رامسر در سه دست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست داد.

در پایان اولین روز این مسابقات تیم هورسان رامسر با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و پاس گرگان به ترتیب با ۲ و یک‌ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستادند و تیم ارومیه بدون امتیاز در انتهای جدول چهار تیمی قرار گرفت.

در ادامه این مسابقات فردا جمعه از ساعت ۱۵ در اولین بازی تیم شهرداری گنبدکاووس در برابر هورسان رامسر قرار خواهد گرفت و مسابقه دوم بین تیم‌های پاس گرگان و آذرباتری ارومیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ برگزار خواهد شد.

این مسابقات روز شنبه با ۲ دیدار دیگر پیگیری و به پایان خواهد رسید.

تیم والیبال پاس گرگان در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، با ۲۰ برد متوالی و بدون شک به مقام قهرمانی دست یافت و جواز حضور در لیگ برتر برای فصل آتی را به دست آورد که ثبت ۲۰ برد متوالی و بدون باخت در یک دوره از رقابت‌های لیگ‌های مختلف والیبال کشور بی‌سابقه بوده است.

گلستان یکی از مهدهای والیبال ایران است که تا قبل از سال جدید “فرهاد قائمی” از این استان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی والیبال ایران بود که به دلیل مشکلات شخصی از تیم ملی خداحافظی کرد.

همچنین “صابر کاظمی” و “آرمان صالحی” ۲ بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک بودند و در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، “صابر کاظمی” به همراه “اسماعیل مسافر” از گلستان به عنوان بازیکن، “عظیم جزیده” و “حسین خوریانی” به عنوان مربی و آنالیزور و “داود نافعی” به  عنوان داور بین‌المللی هر سه از گلستان این تیم را در رقابت‌های ژاپن همراهی کردند.

“ایلشن داودی‌پور” از گلستان به عنوان پاسور دوم در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان همراه تیم ملی ایران حضور داشت که به مقام سوم جهان همراه این تیم دست یافت.

همچنین از ۱۲ بازیکن حاضر در تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران، پنج نفر از آنان گلستانی هستند و “حسین خوریانی” آنالیزور تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن، اکنون به همراه تیم ملی جوانان با همین مسئولیت در ایتالیا حضور دارد.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 + 16 =