سه شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۱:۴۸
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

بازدید معاون زنان رییس جمهوری از چند مزرعه تولیدی خرد زنان روستایی در ساری

به گزارش فرهنگ سار ، انسیه خزعلی در این بازدید در جریان در جریان مشکلات تولیدکنندگان خرد روستایی از جمله نبود بازار فروش به عنوان مهم ترین آن قرار گرفت. بازدید از صندوق خرد زنان روستایی و گلخانه، بازدید از مزرعه سنبل‌چینی توسط بانوان، دیدار با بانوان فعال، بازدید از مرکز پرورش ماهی از برنامه‌های […]



به گزارش فرهنگ سار ، انسیه خزعلی در این بازدید در جریان در جریان مشکلات تولیدکنندگان خرد روستایی از جمله نبود بازار فروش به عنوان مهم ترین آن قرار گرفت.

بازدید از صندوق خرد زنان روستایی و گلخانه، بازدید از مزرعه سنبل‌چینی توسط بانوان، دیدار با بانوان فعال، بازدید از مرکز پرورش ماهی از برنامه‌های خزعلی بود که انجام شد.

بازدید از محله آسیب‌پذیر نوبنیاد، بازدید از بازارچه امید در ساری و گفت و گو با مادر شهید شاکری از دیگر برنامه‌های خزعلی در سفر به مازندران است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم است که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهمی می کند. خزغلی  در این سفر نماینده تام الاختیار آیت الله سیدابراهیم رییسی برای احصای مسایل و مشکلات و مطالبات زنان مازندران است.
هفدهمین سفر استانی هیات دولت که مقصد آن مازندران است صبح امروز آغاز شد.

منبع : ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 − پنج =