دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۲:۴۳
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

آشنایی دشمن به مسایل دینی در جنگ نرم بسیار گسترده است

سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز جمعه در یادواره شهدای پایگاه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، جنگ امروز را سخت‌تر از دوران دفاع مقدس توصیف و اضافه کرد: سخت‌تر شدن این جنگ به این دلیل است که جنگ ما در فضای مجازی و سایبری بوده و دشمن با تمام امکانات، اعتقاد و باورهای ما را آماج هجمه‌های خود قرار می‌دهد […]



سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز جمعه در یادواره شهدای پایگاه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، جنگ امروز را سخت‌تر از دوران دفاع مقدس توصیف و اضافه کرد: سخت‌تر شدن این جنگ به این دلیل است که جنگ ما در فضای مجازی و سایبری بوده و دشمن با تمام امکانات، اعتقاد و باورهای ما را آماج هجمه‌های خود قرار می‌دهد و در این میان دشمن از راه‌های مختلف برای گمراهی جوانان استفاده می‌کند.

وی اعتقاد و اعتماد به رهبری را عامل پیروزی نظام در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: قدرت نظامی نیروهای مسلح به تنهایی عامل برتری در آن دوران نبود بلکه ایمان و اعتقاد و اعتماد به رهبری اصلی‌ترین عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار عباسقلی‌زاده، اصلی‌ترین علتی که استکبار نمی‌تواند در مقابل ایران اسلامی ایستادگی کند را قدرت ولایت و حضور مردم در صحنه‌های خطیر و اقتدار نیروهای مسلح کشور بیان کرد که این امر باعث فرار آمریکا از ایران اسلامی شده است.

وی به پیشرفت‌های کشورمان در صنایع دفاعی و حوزه‌های امنیتی اشاره کرد و گفت: ما این پیشرفت‌ها را مدیون روحیه جهادی رزمندگان و فرهنگ هشت سال دفاع مقدس هستیم.

عباسقلی‌زاده با بیان اینکه دشمن از وحدت، یکدلی و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران واهمه دارد، یادآور شد: آن چیزی که دشمن را به عقب رانده و نمی‌تواند در مقابل ملت بزرگ ایران کاری بکند، وحدت و یکدلی آحاد جامعه اسلامی با تکیه بر ولایت و رهبری است و ملت بزرگ ایران اسلامی با تکیه بر اعتقاد راسخ به نظام اسلامی، عشق به شهادت و الگو گرفتن از عاشورا توانسته است در مقابل تمام دنیا ایستادگی کند.

وی اضافه کرد: طی ۴۲ سال پس از انقلاب اسلامی هر جا که به حرف رهبری گوش داده و از آن اطاعت کرده‌ایم، موفق شده و هر جا که خودسرانه عمل کرده‌ایم با مشکل مواجه شده‌ایم.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه بی‌بصیرتی مردم در زمان امام حسین(ع) عامل وقوع حادثه تلخ عاشورا شد، افزود: یکی از عبرت‌های عاشورا، دشمن‌شناسی و خودشناسی است که بر همین مبنا باید توطئه‌های دشمن را بشناسیم و هوشیار باشیم.

به گفته وی بصیرت مردم موجب عدم باور و توجه به شایعات خام دشمنان بوده و از این رو آحاد ملت باید مسائل جامعه را رصد کنند و به هر شایعه ای اعتماد نکنند.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 5 =