یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۴:۳۸
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۷

۴۰ مستند چهل خدمت کنگره ملی شهدای یزد رونمایی شد

به گزارش فرهنگ سار، در این آیین که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد آیت‌الله محمدرضا ناصری به اهمیت ارایه خدمت به مردم به خصوص به دلیل جنگ اقتصادی و کرونا اشاره و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد. وی با گرامیدشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب‌اسلامی اظهار کرد: در برگزاری کنگره شهدا در […]



به گزارش فرهنگ سار، در این آیین که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد آیت‌الله محمدرضا ناصری به اهمیت ارایه خدمت به مردم به خصوص به دلیل جنگ اقتصادی و کرونا اشاره و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.

وی با گرامیدشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب‌اسلامی اظهار کرد: در برگزاری کنگره شهدا در عملی ابتکاری خیلی از هزینه‌ها صرف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به اقشار ضعیف جامعه شد.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و خدمات‌رسانی به یاد و نیت شهدا کاری مهم، ضروری و ارزشمند است که باید سالانه با همکاری مردم و خیران پیگیری شود.

ناصری گفت: حضور گروه‌های جهادی در کنار مردم و سایر اقشار در تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، فرهنگی، جهیزیه و اجرای طرح‌های مورد نیاز به خصوص در روستاها مورد تاکید است .

همچنین سرتیپ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد به اهمیت مستندسازی فعالیت‌های کنگره شهدای انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و تداوم آن را خواستار شد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کرده است .

                     

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

18 + بیست =