پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۱:۱۶
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

بودجه سازمان بسیج مستضعفین در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای سازمان بسیج مستضعفین در سال آینده، در جلسه امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.



حجت‌الله فیروزی در گفتگو با خبرنگار خبرسار با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولان سازمان بسیج گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال ۹۹ برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۰ و منابع مورد نیاز ارائه کردند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج در حوزه کرونا با گروه‌های جهادی کمک بسیاری به وزارت بهداشت کرده است ادامه داد: از آنجایی که بسیاری از اقدامات انجام گرفته از سوی بسیج خارج از مأموریت‌های ذاتی این سازمان است بار مالی بسیاری به آن تحمیل شده است.

فیروزی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج کشور در زمان وقوع زلزله و سیل گفت: سازمان بسیج مستضعفین در واکسیناسیون فلج اطفال و کمک به ریشه‌کنی این بیماری موفق عمل کرده و اقدامات مناسبی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در نشست امروز کمیسیون نیاز سازمان بسیج در حوزه تأمین منابع مالی در سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه جلسه هم یکی از پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه افزایش اعتبارات حوزه شبکه ملی اطلاعات بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار − 2 =