شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲:۱۷
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۸

ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ با حضور وزیر کشور بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.



ولی الله بیاتی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور و استاندار شیراز حضور یافتند و ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین نمایندگانی از دستگاه‌های امنیتی در این نشست حضور داشتند و گزارشی از ابعاد حادثه و اقداماتی که از قبل انجام داده بودند ارائه کردند.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده فرد تروریست از قبل در نزدیکی حرم خانه گرفته و توانسته بود سلاح و مهمات خود را وارد کند. همچنین آنان برنامه گسترده‌ای داشتند اما موفق نشدند که آن را انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از نتایج جلسه امروز این بود که لایحه ساماندهی اتباع بیگانه حتماً تعیین تکلیف شود تا ورود و خروج اتباع خارجی به کشور کنترل شود.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین قرار شد امکانات لازم مانند دوربین در اطراف این اماکن مهم برای کنترل بیشتر رفت و آمدها نصب شود و انجام اقدامات پیشگیرانه و توجه به تأمین امنیت اماکن مذهبی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 + پنج =