یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۷:۴۰
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

راه اشتباه نروید….

فرهنگ سار– محمدصادق سلطانزاده بشرویه؛ پخش تصویر جنجالی چندبانو در حاشیه سخنرانی جناب روحانی تبدیل به سوژه اصلی فضای مجازی شده است؛ کارشناسان رسانه در باب نقد و انعکاس سوژه های اینچنینی معتقدند سوژه را درست باید دید نه درشت!؛ از خود پرسیده اید چرا در شرایطی که در هفته دولت میبایست از دولتمردان محترم […]



فرهنگ سار– محمدصادق سلطانزاده بشرویه؛ پخش تصویر جنجالی چندبانو در حاشیه سخنرانی جناب روحانی تبدیل به سوژه اصلی فضای مجازی شده است؛ کارشناسان رسانه در باب نقد و انعکاس سوژه های اینچنینی معتقدند سوژه را درست باید دید نه درشت!؛
از خود پرسیده اید چرا در شرایطی که در هفته دولت میبایست از دولتمردان محترم مطالبه دستاوردها و خدمات شان کرد، جماعتی کثیر با درشت دیدن تصویر چند بانو، درگیر بازی عامدانه طراحی شده با هدف دوقطبی سازی های فرهنگی در آستانه انتخابات مجلس هستند. کدامین مشاوران در دولت به دنبال آدرس غلط دادن و بیراهه رفتن ما هستند؟

🔹صدالبته به این نگرانی ها و دلسوزی های بایست ارج نهاد و لیکن میبایست روشنگری بیشتری شود تا افکار عمومی بداند نگرانی دغدغه مندان صرفاً از کشف حجاب چند بانوی روستایی نیست بلکه نگرانی واقعی از #نفوذ_فرهنگی و کشف حجاب آن تفکر خطرناکی است که یک همایش ملی و دولتی را بهانه میکند برای استفاده ابزاری و انتخاباتی از زنانی که در بازار نامحرمان و ناجوانمردان، یوسف عفت و حجاب خود را به ثمن بخس فروخته و عروسک نمایشنامه انتخاباتی یک جریان سیاسی شده اند!

✅ آری؛ ما نگران این هستیم پس با درست دیدن، بر طبل سه مطالبه ی خود خواهیم کوبید که:
۱⃣ #اولا دستاورد دولت تان چیست ؟
۲⃣ #ثانیاً نفوذی دولت تان و دعوت کننده بانوان کیست؟
۳⃣ #ثالثاً چرا در روز معرفی وزیر آموزش و پروش که احتمال معرفی یک وزیر زن بود ، جای رونمایی از اولین وزیر زن در دولت تان از کشف حجاب چند زن رونمایی شد؟!! ؛ استفاده ابزاری از زنان و هنرمندان و جوانان تا کی؟!

زنان در جلسه رییس جمهور
زنان در جلسه رییس جمهور

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × دو =