یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۵:۴۲
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۸

به این ماجرا پایان دهید….!!

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ سار، چند روزی است که بیان مواضع و پخش نامه های منتسب به دو رجل سیاسی محترم به تیتر اصلی جراید و رسانه ها تبدیل شده است. خبرهایی که درز میکند و گاهی تکذیب و گاهی تایید میشود! بدون شک هیچ رجل سیاسی عاری از خطا نیست لیکن در […]



به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ سار، چند روزی است که بیان مواضع و پخش نامه های منتسب به دو رجل سیاسی محترم به تیتر اصلی جراید و رسانه ها تبدیل شده است. خبرهایی که درز میکند و گاهی تکذیب و گاهی تایید میشود!

بدون شک هیچ رجل سیاسی عاری از خطا نیست لیکن در بیان نقدها بایست همه جوانب قضایا سنجید.
آیا نمیتوان نقدها را در محافل خصوصی مطرح کرد؟
آیا قبل از هر فرمایش و قلم زنی نمیتوان با یک تماس صحت و سقم یک خبر را سنجید؟
هر دو بزرگوار یک دهه میراث دار کرسی شهید بهشتی مظلوم بوده اند. آیا راه و رسم بهشتی اینگونه بود؟
آیا واقعاً درک این موضوع که از آب گل آلود چه کسانی ماهی مطلوب خود را صید میکنند خیلی سخت است؟
آیا توصیه های رهبری مبنی بر پرهیز از رسانه ای کردن اختلاف های کم اهمیت فقط برای بایگانی در زونکن های حوزه علمیه است؟

با همه احترام به طرفین ماجرا، انتظار جامعه متدین و انقلابی از محضر جنابان عزیز این است که حضرات به این مواضع و نامه نگاری های دشمن شاد کن پایان دهند و انتظار از بزرگان قم و اعزه مصلحت اندیش هم اینست که در خلوت با پادرمیانی دلسوزان به این ماجرای بی سود پایان دهند.

سناریوی دشمن دوقطبی سازی های کذایی، ترور شخصیت رجال مذهبی و سیاسی، دفع حداکثری و هاشمی سازی های جدید است!. علیرغم پذیرش نقدها و طبیعی داستن اختلاف سلائق ، حجم هجمه ها علیه آملی لاریجانی مشکوک به نظر میرسد و هوشیاری بسیار بیشتر متولیان محترم صدا و سیما، جامعه روحانیت؛ کنشگران سیاسی و فعالان انقلابی فضای مجازی را میطلبد. جامعه خسته از این تنش ها و تشنه اخبار خوب است. حاشیه ها میتواند (یا میخواهد!) اخبار خوب مربوط به خدمات ارزنده این روزهای حجه الاسلام رئیسی در قوه قضائیه به حاشیه ببرد!

یقیناً توصیه های مقام معظم رهبری بهترین نقشه راه و فصل الخطاب خواهد بود: ” اختلاف بین مسئولین مضر است؛ بدتر، کشاندن اختلاف میان مردم. این را به مسئولین هشدار می‌دهم. نه اینکه این نامه‌نگاری‌ها خیلی مهم باشد؛ نه، صدتا نامه بنویسند؛ کار خودشان را بکنند، اختلافات را به مردم نکشانند، چیزهای جزئی را مایه جنجال و استفاده تبلیغاتی دشمن نکنند…” (۹۱/۰۸/۱۰)

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 + 6 =