سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۸:۵۸
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی فردا برگزار می شود

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین از برگزاری دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی مکتب شهید سلیمانی الگوی تربیتی مدیران جهادی تمدن‌ساز خبر داد.



سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) صبح امروز سه شنبه در نشست خبری از برگزاری دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی مکتب شهید سلیمانی الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز خبر داد و گفت: این همایش بین المللی با حضور پژوهشگران و صاحب‌نظران داخلی و خارجی فردا برگزار می‌شود.

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نسخه جهانی شدن انقلاب توصیف کرد و تصریح کرد: این بیانیه الهام بخش نقشه راه عملیاتی برای پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی را در معرض جهانیان قرار می‌دهد.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) افزود: برای تحقق آرمان شکل‌دهی تمدن اسلامی می‌بایست از مکتب اسلام بهره گرفت که مکتب امام و امت الگو گرفته از مکتب اسلام است.

حسنی آهنگر همایش بین المللی گام دوم انقلاب از ولایت فقیه نهادهای انقلابی و کارگزاران انقلابی به عنوان مؤلفه‌های تمدنی نام برد و اظهار کرد: اولین همایش گام دوم انقلاب اسلامی سال گذشته با محوریت نظام انقلابی تمدن ساز برگزار شد و امسال دومین همایش را با محوریت مکتب شهید سلیمانی به عنوان امتداد منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی برگزار می‌کنیم.

وی تدوین مکتب شهید سلیمانی به عنوان الگوی تربیت مدیران جهادی و جریان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان غالب انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف برگزاری دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب مکتب شهید سلیمانی الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز نام برد و افزود: به همین منظور دبیرخانه مستقل همایش شکل گرفت و پس از آن فراخوان مقاله اعلام شد که به حمدالله مورد توجه صاحبنظران و پژوهشگران داخلی و خارجی قرار گرفت.

وی ایجاد و توسعه بانک اطلاعاتی شهید سلیمانی را از اقدامات جنبی همایش خواند و اظهار کرد: بانک اطلاعاتی شهید سلیمانی شامل بیش از ۱۵۰ رکورد اطلاعاتی اعم از ۱۷ گفتار پژوهی ۲۵ کتاب چاپ شده با موضوع شهید سلیمانی ۳۴ متن مکتوب ۶۱ فیلم و کلیپ و ۲۶ سخنرانی در این پایگاه اطلاعاتی وجود دارد که مراکز علمی و تحقیقاتی می‌توانند از آن بهره مند شوند.

سردار حسنی آهنگر در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری نشست با نزدیکان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه‌های مختلف و نشست‌های گفتار پژوهی که منجر به تدوین کتاب ذکر سلیمان گردید؛ از دیگر اقدامات جنبی این همایش می‌باشد.

وی مدیریت جهادی و مکتب شهید سلیمانی مکتب شهید سلیمانی ظهور عینی مکتب امام این انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و نظم نوین انقلابی تمدن‌سازو الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز را از محورهای دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: ۴۹ دانشگاه خارجی و بیش از ۱۸ دانشگاه و مؤسسه داخلی و دانشگاه‌های نیروهای مسلح در برگزاری این همایش با دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام همکاری داشته‌اند.

سردار حسنی آهنگر در ادامه اظهار کرد: علم و پژوهش معنویت و اخلاق اقتصاد مقاومتی عدالت استقلال آزادی عزت ملی و روابط خارجی سبک زندگی مدیریت جهادی مدیریت دفاعی و نظم نوین انقلابی پنل‌های این همایش را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: تاکنون ۶۲ نشست داخلی و ۱۴ نشست بین المللی با حضور ۳۲۰۰ استاد و دانشجو در راستای برگزاری همایش انجام شده است؛ ۳۱۵ مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این بین ۲۴۴ مقاله پذیرفته شده است و فردا ۸۰ مقاله برتر انتخاب شده در ده پنل تخصصی ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × چهار =