یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۴:۴۸:۲۸
دسته بندی: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

برنامه‌های فدراسیون گلف با توزیع مناسب بودجه، هدفمند می‌شود

حمید عزیزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار افزود: بودجه فدراسیون گلف از سوی وزارت ورزش و جوانان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و از طرف کمیته ملی المپیک ۲۵۰ میلیون تومان برای سال ۱۴۰۰ اختصاص داده شده که بسیار ناچیز است. وی اظهار داشت: متاسفانه سهم فدراسیون گلف در خصوص […]



حمید عزیزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار افزود: بودجه فدراسیون گلف از سوی وزارت ورزش و جوانان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و از طرف کمیته ملی المپیک ۲۵۰ میلیون تومان برای سال ۱۴۰۰ اختصاص داده شده که بسیار ناچیز است.

وی اظهار داشت: متاسفانه سهم فدراسیون گلف در خصوص توسعه این رشته کم دیده شده و مجموع بودجه‌ای که برای ۵۲ فدراسیون ورزشی اختصاص داده شده به اندازه هزینه یک روز تیم فوتبال خارجی نیست؛ نمی‌توان برای توسعه و کسب قهرمانی به این بودجه‌ها اتکا کرد.

عزیزی تصریح کرد: بخش مهم از بار روانی جامعه به نشاط و ورزش برمی‌گردد و چه خوب است که دولت و وزارت ورزش در این زمینه امکانات و بسترهای زیادی را فراهم کند.

رییس فدراسیون گلف گفت: ارکان دولت باید نگاه ویژه‌ای به نشاط اجتماعی و ورزش عموم مردم داشته باشند و آنها بتوانند در رشته‌های مختلف از جمله گلف جایگاه قهرمانی کسب کنند و برنامه‌های فدراسیون‌ها با توزیع بودجه مناسب، جهت‌دار و هدفمند باشد.

وی افزود: بعضی از رشته‌های ورزشی در ابعاد مختلف حاکمیتی، مصوبات و مقررات و حمایت مالی و مردمی مانند گلف می‌توانند خوش بدرخشند و فضای مدال‌آوری در مسابقات نیز فراهم شود و این موضوع به نشاط و شادابی اجتماعی نیز کمک می‌کند.

عزیزی اظهار داشت: وقت آن رسیده که برخی از رشته‌های ورزشی از نظر مالی مستقل عمل کنند تا بتوانند در عرصه ورزش موفقیت‌های بزرگی را بدست آورند.

منبع:ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 + 9 =