شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۰:۱۵
دسته بندی: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

اختصاص زمین‌های آستان شاه عبدالعظیم حسنی برای ساخت مسکن

تولیت آستان شاه عبدالعظیم حسنی گفت:ما حاضر هستیم زمین‌های آستان را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا مسکن در آنها ساخته شود.



به گزارش فرهنگ‌سار؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر تولیت استان شاه عبدالعظیم حسنی در در آئین آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در شهر تهران با اشاره به ساخت مسکن گفت: امیدوارم این اقدام شهرداری منجر به توسعه شهر شود.

وی ادامه داد: در قرآن خداوند از مردم خواسته است تا زمین او را آباد کنند و در همین راستا حضرت علی علیه السلام نیز در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه به مالک اشتر دستور می‌دهد تا برای عمران و آبادی شهر تلاش کند.

تولیت استان شاه عبدالعظیم حسنی اظهار کرد: باید عمران و آبادانی شهر توسط مدیران مناسب ایجاد شود و زمینه این کار در نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم آمده است.

قاضی عسگر گفت: ۳۰ سال طول کشید تا نفر آباد درست شود و هر که عامل این کار بوده است باید از مردم خجالت بکشد، مشکلاتی در ری و اطراف حرم وجود دارد و تقاضای من رفع مشکلات است.

وی با بیان اینکه مبلغ خوبی برای محرومیت زدایی ری تخصیص یافته است ادامه داد: ما حاضر هستیم زمین‌های آستان را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا مسکن در آنها ساخته شود.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یازده + 11 =