شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۳:۴۲
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۹:۴۱

ورود افراد ناکارآمد به شوراهای شهر دردسر ایجاد می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با افزایش نظارت‌ها، باید اعضایی به شورای شهر راه یابند که کارآمد باشند و به جای اینکه دردسری برای ما ایجاد کنند، به دنبال حل مشکلات مردم باشند.



غلامحسین رضوانی در موافقت با طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور اظهارداشت: با توجه به تخلفات گسترده‌ای که در شوراهای شهرهای مختلف کشور انجام شده و افرادی دستگیر شده اند این مسئله بیانگر آن است که قبل حین و بعد از انتخابات باید سیستم نظارتی بر عملکرد اعضای شوراهای شهرها و روستاها کارآمد شود.

وی بیان کرد: در این طرح آمده که نظارت ها بر عملکرد اعضای شوراهای شهرها و روستاها افزایش می‌یابد که نکته بسیار مثبتی است و باعث می‌شود سلامت شوراها تضمین شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ان شاء الله با افزایش نظارت ها اعضایی به شورای شهر راه یابند که کارآمد باشند و به جای اینکه دردسری برای ما ایجاد کنند به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

وی اظهارداشت: در طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور برگزاری آزمون از کاندیداهای این انتخابات پیش بینی شده و بر این اساس کسانی که صلاحیت حرفه ای نداشته باشند از همان ابتدا رد می شوند و این مسئله مثبتی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 + 15 =