پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸:۵۹
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

نیروهای انقلاب تلاش می کنند لیست واحد برای انتخابات ارائه دهند

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: نیروهای انقلاب تلاش خواهند کرد تا در زمان معین لیست واحد خود را برای انتخابات شوراها، خبرگان و ریاست جمهوری مشخص کنند.



ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران ظهر امروز در حاشیه ثبت نام در ۶ دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره فعالیت نیروهای انقلاب در این دوره از انتخابات شوراها گفت: به صورت متمرکز در حال رایزنی و گفتگو هستیم تا به یک لیست واحد در انتخابات دست یابیم و پیگیری می‌کنیم که در فهرست نیروهای انقلاب هم قرار گیریم.

وی افزود: نیروهای انقلاب تلاش خواهند کرد تا در زمان معین لیست واحد خود را برای انتخابات شوراها خبرگان و ریاست جمهوری مشخص کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا درپاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در انتخابات به وحدت کامل خواهند رسید؟ اظهار داشت: نحوه ورود جریان رقیب را هم باید در نظر بگیریم اگر آنها فهرست ندهند یا به وحدت نرسند ما دو لیست می‌دهیم در غیر این صورت ما هم یک لیست خواهیم داد.

قناعتی پیرامون انتخابات میان دوره‌ای مجلس از حوزه انتخابیه تهران نیز گفت: در صدد هستیم یک خانم را به عنوان کاندیدا معرفی کنیم.

وی همچنین درباره برنامه‌های نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: “قالیباف” “رئیسی ” “سعید محمد” و “جلیلی”از گزینه‌های بالقوه محسوب می‌شوند و باید به جمع بندی برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 2 =