دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۵:۵۳
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

لجام گسیختگی بازار، خط فقر را به بالای ۱۰ میلیون تومان می‌کشاند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: خط فقر به بالای ۱۰ میلیون تومان رسیده و حقوق  بازنشستگان کفاف زندگی آنان را نمی دهد.



سارا فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به تورم موجود لجام گسیختگی بازار و رسیدن قیمت مرغ به کیلویی ۴۰ هزار تومان خط فقر به بالای ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

وی بیان کرد: در این شرایط باید مستمری بازنشستگان بیش از ۹ میلیون تومان باشد و این در حالی است که آنان یک سوم این مبلغ را دریافت می کنند و چگونه می توانند رفاه نسبی برای خانواده خود ایجاد کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گویا برای برخی مسئولان سوءتفاهم شده چرا که  آنان باید به این مساله توجه کنند که بازنشستگان از کار بازنشسته شده اند و قرار نیست آنان را از زندگی هم بازنشسته کنیم.

فلاحی با انتقاد از وضعیت اسفبار بازار بورس گفت: برخی مسئولان با تبلیغات غلط خود مردم را به بازار سرمایه کشاندند و سپس با دخالت های غیرکارشناسی خود در بازار بورس مشکلات زیادی را برای سرمایه های مردم ایجاد کردند.

وی تاکید کرد: از مسئولان قضائی می خواهیم عرصه را بر این افراد تنگ کنند و آن ها را دستگیر و محاکمه کنند قبل از اینکه نفس اقتصاد جامعه و این مردم را ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × سه =