جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۴:۲۴
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

سرلشکر باقری شهادت سردار میرزایی را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت سرتیپ پاسدار حاج حمید میرزایی از پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه را تسلیت گفت.



  سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سرتیپ پاسدار حاج حمید میرزایی از پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

شهادت جانباز سرافراز  سردار عالیقدر سرتیپ پاسدار حاج حمید میرزایی  از پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خانواده مکرم و همرزمان ارجمند آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 کارنامه درخشان و افتخار آمیز  آن سردار مجاهد و مخلص در دفاع از امنیت ملی و اقتدار میهن اسلامی برابر توطئه های دشمنان و نیز بسط گفتمان مقاومت در جغرافیای هدف منشور الهام بخش و پیش برنده ای را فراوی پاسداران گمنام امام زمان(عج) و نسل جوان سازمان اطلاعات سپاه گشوده است که به فضل الهی مورد تاسی آنان  قرار خواهد گرفت. 

از درگاه حضرت کبریایی برای آن شهید گرانقدر رفعت جایگاه و علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین ( ع ) و شهدای کربلا و برای بیت شریف یادگاران معزز و همکاران گرانمایه وی عزت شوکت و ثبات قدم در تداوم راه آن شهید عزیز را طلب می کنم. 

سرلشکر پاسدار محمد باقری 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفت − سه =