یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴:۴۶
کد خبر: 96067
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: 2021-07-14 17:49:16
نویسنده خبر: رضا تقی پور

هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری، پنجشنبه در بهشت‌زهرا(س) برگزار می‌شود 



به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، مراسم هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

مرحوم داریوش غفاری از خبرنگاران، دبیران و مدیران باسابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) و از فعالان رسانه‌ای کشور، پنجشنبه گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

او که از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود و نزدیک به سه دهه در حوزه‌های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر فرهنگ سار در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز فرهنگ سار در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت می‌کرد.

این خبرنگار فقید با وجود ابتلا به یک بیماری سخت از سال گذشته، تا آخرین روزها به صورت جدی و متعهدانه به فعالیت حرفه ای خویش ادامه می داد.

غفاری که متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، پیش از آنکه ۵۰ سالگی اش را در میان خانواده و همکارانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران دعوت حق را لبیک گفت و روحش از این دنیای فانی پر کشید.

پیکر مرحوم غفاری، خبرنگار، دبیر و مدیر ایثارگر و متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی که تا آخرین روزهای عمر خویش با وجود بیماری سرطان به فعالیت خبری ادامه داد، روز جمعه گذشته با حضور خانواده، همکاران و مدیرعامل فرهنگ سار در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا