سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۶:۵۷
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

کم‌کاری دولت درعرصه تولید/رفع موانع تولید، فشار تحریم را کم میکند

دبیرکل جمعیت جانبازان با بیان اینکه کم‌کاری‌های قوه مجریه در حوزه اقتصاد و تولید کم از تحریم‌ها نبوده است، گفت: اگر تولید مورد توجه قرار گیرد، فشار تحریم‌ها کم خواهد شد.



مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفتگو با با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام «تولید پشتیبانی‌ها مانع‌زدایی‌ها» گفت: اصلی‌ترین مطالبه مردم در کف خیابان و تولید کنندگانی که در عرصه اقتصاد فعالیت می‌کنند نشان می‌دهد شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه با تولید می‌توانیم از فشار بیرونی علیه کشورمان عبور کنیم افزود: اگر تولید در داخل به درستی مورد توجه قرار گیرد و پشتیبانی‌های لازم نیز توسط دولت مجلس و قوه قضائیه صورت گیرد و موانع برطرف شود فشارهای بیرونی از سوی آمریکایی‌ها و هم پیمانان آنها نمی‌تواند تاثیری بر ما بگذارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان اضافه کرد: از این رو باید در اولین جلسه سه قوه اجرایی شدن شعار سال در دستور کار قرار گیرد.

شاکری درپاسخ به این سوال که عزم دولت در این سال‌ها برای مانع زدایی از سر راه تولید به چه میزان بوده است؟ اظهار داشت: علیرغم تمام تذکرهایی که مجلس سابق و فعلی به مسئولان اجرایی داد اما کار جدی انجام نشده است.

وی تاکید کرد: دولت وعده‌هایی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی داده بود اما محقق نشد از این رو کم‌کاری‌های قوه مجریه در حوزه اقتصاد و تولید کم از تحریم‌ها نبوده است.

دبیرکل جمعیت جانبازان تصریح کرد: جالب است که دولتی‌ها می‌گویند کارهای زیربنایی خوبی انجام شده است اما سوال اینجاست اگر کارهای مهمی انجام شده پس چرا نتیجه‌ای در بهبود وضعیت اقتصادی و تولید مشاهده نکرده‌ایم؟ این نشان از کم کاری‌ها است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده + 5 =