سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۱۲:۳۵
دسته بندی: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

کمیسیون شوراها بودجه ناجا در سال ۱۴۰۰ را بررسی کرد

علی حدادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی فرهنگ سار در تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برای بررسی بودجه ناجا در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برگزار شد و گزارشی نیز در […]



علی حدادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی فرهنگ سار در تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برای بررسی بودجه ناجا در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برگزار شد و گزارشی نیز در این زمینه به کمیسیون ارائه و مقرر شد پیشنهادات جمع‌بندی و پیگیری شوند.

نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی افزود: کلیات آیین‌نامه داخلی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا هم در جلسه امروز تایید و مقرر شد جزییات آن را پیگیری کنیم.

حدادی با اشاره به فعالیت دبیرخانه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات خاطرنشان کرد: در این دبیرخانه باید آیین‌نامه‌ای تنظیم شود که در حال حاضر کلیات آن رای آورده است. ما پیشنهادات را به کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ارسال می‌کنیم تا در این کمیسیون به صورت نهایی تصویب شود.

منبع:ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × دو =