دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۳:۲۸:۲۴
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

نحوه هزینه‌کرد درآمد تبلیغات پخش مسابقات ورزشی مشخص شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به این وزارتخانه و ۷۰ درصد آن را به صدا و سیما اختصاص دهد.



  نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰  با بند ک تبصره ۹ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در این مصوبه آمده است: به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز نمایند.

وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده − 4 =