یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۹:۴۴
دسته بندی: اخبار 60 ثانیه ای
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۰۵

اخبار ویژه و کوتاه ۶۰ ثانیه ای فرهنگ سار ۹ مرداد ۱۳۹۸

🔹در ارتباط با پرونده اکبر طبری ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند که از این ۱۰ نفر برخی نیروهای شاغل قبلی قوه قضائیه و برخی نیز نیروهای بیرونی هستند. 🔹توضیح ظریف درباره پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه […]



🔹در ارتباط با پرونده اکبر طبری ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند که از این ۱۰ نفر برخی نیروهای شاغل قبلی قوه قضائیه و برخی نیز نیروهای بیرونی هستند.
🔹توضیح ظریف درباره پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد. در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم. انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.
🔹سخنگوی قوه قضاییه: نجفی به قصاص محکوم شد. رضوی داماد وزیر کار به ۲۰ سال حبس

🔸ناگفته‌های بطحایی از استعفایش: وقتی خدای نکرده آموزش‌ و‌ پرورش رنگ و بوی سیاسی به خودش گرفت و سیاسی‌کاری کرد، این سیاسی‌کاری حتماً مأموریت اصلی‌اش را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. کسانی که از اسناد غربی دفاع می کنند سند تحول داخلی را مطالعه هم نکرده‌اند. آموزه های تعلیم و تربیت اسلامی ما خیلی بالاتر از سند ۲۰۳۰ است. سند ۲۰۳۰ با هویت ما بیگانه است.
🔸ترامپ: « فقط به خاطر داشته باشید، ایرانی‌ها هرگز در جنگی پیروز نشده‌اند اما هرگز در مذاکره‌ای هم شکست نخورده‌اند.»
🔸 پاسخ ظریف خطاب به ترامپ: چندین هزاره است که ایرانی‌ها همه متجاوزان را پشت سرگذاشته‌اند. اما آمریکا در مسیر رقم زدن بزرگترین شکست خود در منطقه ما از زمان جنگ ویتنام ۷ تریلیون دلار هزینه کرده و رودخانه‌هایی از خون جاری کرده است
🔸«ضرغامی» : تعدادی از اعضای خبرگان به رهبر انقلاب پیشنهاد دادند نهادهای زیرمجموعه ایشان بخشی از وظایف اقتصادی دولت را بر عهده بگیرند و یک دولت پنهانی شکل بگیرد که رهبری مخالفت کرده و فرمودند: فرمانده کار اقتصادی، دولت است.

🔹جهیزی؛ رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان متهم ردیف دوم پرونده گوشت‌های برزیلی گفت: به خاطر مشکل روانی که بر اثر ریخته شدن آبرویم در سازمان پیدا کرده‌ام، ۲ ماه است که استعلاجی دارم!
🔹سخنگوی قوه‌قضاییه: لیست ادعایی درباره دوتابعیتی‌ها از سوی دادستانی‌کل به وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه ارجاع شده و از این دو نهاد خواسته‌ایم با شفافیت کامل درباره صحت این لیست اظهارنظر کنند.
🔹روز دوشنبه سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران به ۴میلیون و ۱۷۶ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۸ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.
🔹ناخدای نفتکش حامل نفت ایران: نظامیان انگلیسی هنگام توقیف نفتکش از خشونت استفاده کردند. نیروی دریایی سلطنتی انگلیس مانند مجرمان جنایتکار با ما برخورد کرده و همه خدمه نفتکش را در حالتی که اسلحه روی سرشان گرفته بودند، به روی زانوهای خود نشاندند.

🔸 گرامی مقدم در اولین جلسه انتخاباتی حزب اعتمادملی: اصلاح‌طلبان در چند انتخابات اخیر برنده شده‌اند، اما به دلایل روشن نتوانسته‌اند مطالبات مردم را پاسخگو باشند. اما ما نباید عرصه را خالی کنیم و باید اشتباهات گذشته را جبران کنیم.
🔸 بهزاد نبوی چهره شاخص اصلاح‌طلب و نماینده مجلس ششم: آقای کدخدایی اشتباه می‌کند، این دوره باید فرش قرمز پهن کنند، چون در این دوره، انتخابات پرشور برای حفظ امنیت ملی ضروری است /در هر شرایطی باید در انتخابات شرکت کنیم. رد صلاحیت در تمام ادوار وجود داشته است. ما نباید مبنای کارمان صرفا رد صلاحیت باشد.
🔸 کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان: اگر کسی خیالش راحت است که شرایط قانونی را دارد ما به او اطمینان می‌دهیم که فارغ از اصلاح طلب یا اصولگرا بودن در شورای نگهبان هم مشکلی نخواهد داشت.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت + 18 =