یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۲:۰۱
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱

ابراز همدردی کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار با مردم لبنان

کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار با انتشار بیانیه‌ای، با مردم و مسئولان لبنان و همچنین حزب الله سرافراز ابراز همدردی کرد.



کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار با انتشار بیانیه‌ای با مردم و مسئولان لبنان و همچنین حزب الله سرافراز ابراز همدردی کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه اندوهبار و دلخراش انفجار در شهر بیروت پایتخت لبنان را که به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان و همچنین اتباع و دیپلمات‌های برخی کشورهای خارجی و سازمان ملل متحد انجامید به دولت مسئولان و مردم عزیز و شریف و حزب الله سرافراز و مقاوم لبنان و دیگر کشورها و ملت‌هایی که شهروندان شأن در این‌حادثه صدمه دیدند تسلیت می‌گوئیم و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار برای مجروحان این واقعه تلخ آرزوی شفای عاجل داریم.

دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و مردم سرافراز و مقاوم لبنان و آماده هر گونه کمک و پشتیبانی از ایشان است.

قطعاً ملت لبنان این لحظات سخت و دشوار را به عنوان فرصتی برای همبستگی و انسجام و همدلی ملی می‌نگرد و لبنان با تاریخ و فرهنگ غنی تنوع و همزیستی دینی و فرهنگی سرافراز و سربلند خواهد ماند و یقین داریم ملت بزرگ لبنان با صبر و همبستگی این لحظات سخت را با عزت و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت.

بدون تردید قلب و دعای خیر و دست کمک و یاری ملت شریف ایران و همه ملت‌های نوع دوست و خیرخواه جهان همراه و یاور مردم عزیز لبنان به خصوص خانواده‌های داغدار و آسیب دیده از این مصیبت بزرگ می‌باشد.

در پایان بار دیگر صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌های خود و دولت و ملت ایران را در این مصیبت بزرگ و رخداد دردناک به دولت و مردم شریف لبنان تقدیم می نمائیم و از خداوند متعال مسألت داریم که مردم لبنان به خصوص صدمه دیدگان را برای پشت سر گذاشتن این محنت و غم بزرگ مورد عنایت قرار داده و به آنها توان صبر و همبستگی عطاء فرماید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × 1 =